Laiko valdymas pardavimuose: kaip pasiekti geriausių rezultatų
Kaip pardavimų tikslus paversti rezultatais?
PlačiauSudėtingų situacijų su klientais valdymas
Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką?
PlačiauKaip dirbti su svarbiausiais klientais (Key Accounts) ir padidinti jų skaičių?
Kaip padidinti pardavimus, išsaugoti klientų lojalumą, pritraukti naujų klientų?
PlačiauEmociškai stiprus pardavėjas: kaip emocinę informaciją išnaudoti geresniems rezultatams?
Kaip valdyti klientų abejones, reaguoti į nesėkmes ir stiprinti pasitikėjimą savimi?
PlačiauEsminiai pardavimo proceso rodikliai (KPI ir OKR)
Ką verta matuoti ir kaip tą padaryti? Kada verta naudoti KPI ir kada OKR?
PlačiauProfesionalus pardavimo vadovas. 6 dienų programa
Kaip sukurti efektyvią įmonės pardavimo strategiją, padidinti pardavėjų efektyvumą, tikslingai pasirinkti klientus?
PlačiauDerybų tango (2 dienos su Dariumi Pietariu)
Tai derybininko psichologinė treniruotė, padedanti geriau išnaudoti savo įgūdžius sudėtingesnėse derybų situacijose.
PlačiauPapildomo pardavimo (upselling) organizavimas aptarnavimo metu dirbant su galutiniu vartotoju (B2C)
Kaip padidinti vidutinį kliento krepšelį?
PlačiauPardavimo psichologija: kaip pasiekti geriausių pardavimo rezultatų?
Kokių pardavėjo įgūdžių reikalauja šiuolaikinė konkurencinė aplinka? Kaip pardavėjo būsenos, nuostatos ir požiūriai lemia pardavimo rezultatus?
Plačiau