„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ renginių tikslas – perteikti sėkmingai dirbančių profesionalų patirtį, inicijuoti įvairių verslo sričių atstovų bendravimą, drauge ieškoti atsakymų į iškilusius klausimus ir keistis idėjomis.

Dėl vidinių mokymų susisiekime e. paštu [email protected] arba telefonu + 370 5 250 7199.

2025/05/20

Kaip naudoti vertės pardavimą siekiant sukurti ilgalaikius santykius su klientais? K...

2025/06/04

Koks turi būti „šaltas“ skambutis, follow - up s, santykio palaikymo skambutis? Koks ...

2025/06/18

Kaip pasiruošti deryboms ir jas vesti nenuolaidžiaujant? Kaip elgtis patekus į aklavi...

2025/08/21

Kaip suvokti klientų poreikius, klausti ir gauti atsakymus, valdyti klientų prieštara...

2025/09/10

Kaip efektyviau komunikuoti produkto/ paslaugos vertę? Kaip geriau pasiruošti pokalbi...

2025/09/18 - 2025/11/13

Kaip derėtis su ekonomiškai ar finansiškai stipresniais partneriais? Kaip derėtis, ka...

2025/09/30

Kaip stiprinti pardavėjų psichologinį pasiruošimą, pasitikėjimą savimi, emocinį atspa...

2025/10/09

Kaip sudaryti pardavimų didinimo, klientų lojalumo išsaugojimo, naujų klientų pritrau...

2025/10/09 - 2025/12/10

Kaip sukurti efektyvią įmonės pardavimo strategiją, suburti profesionalią komandą ir ...