Vebinaras: Ilgi pardavimai

  • Sužinosite kaip teisingai valdyti pardavimų svarbiausiems klientams (key-account) procesą šiandien, siekiant parduoti ateityje
  • Išgirsite kaip pardavimų skatinimo schemomis motyvuoti ilgo pardavimo ciklo pardavėjus
  • Susipažinsite su AB „Lietuvos draudimas“ ir UAB „Harju Elekter“ ilgų pardavimų patirtimi ir praktika
Balandžio 21 d. 14–16.40 val.

Šis vebinaras skirtas pardavimo padalinių vadovams bei pardavėjams dirbantiems su svarbiais klientais (key-account).

Vebinaro metu turėsite galimybę užduoti Jums rūpimus klausimus pranešėjams.

Atkreipiame dėmesį, kad vebinaro metu nebus nagrinėjama viešųjų pirkimų, B2G pardavimų specifika.

Pardavimo svarbiausiems klientams (key-account) valdymas

  • Svarbiausių klientų vadybininko uždaviniai
  • Jei turime svarbiausius klientus, ar turime ir svarbiausių klientų vadybą? Kuo ji skiriasi nuo įprastos klientų vadybos?
  • Ką svarbaus turime daryti šiandien, jei norime parduoti rytoj?

Dainius Peldžius, Sales Force Doctor - derybų ir pardavimo valdymo ekspertas

Ilgų pardavimų procesas praktikoje

Tomas Prūsas, UAB „Harju Elekter“ vadovas

Ilgų pardavimų kelionė

Simonas Lisauskas, „Lietuvos draudimo“ Verslo klientų departamento direktorius, Valdybos narys.

Simonas Lisauskas draudimo sektoriuje dirba jau 10 metų ir septynerius metus vadovauja pardavimų komandoms. Pastaruosius keletą metų, vadovaudamas daugiau nei 100 žmonių Verslo klientų departamento komandai, jis atsakingas už draudimo produktų pardavimus verslo įmonėms.
Vienas iš ilgiausiai parduodamų produktų verslui – sveikatos draudimas. Šio produkto pardavimas, nuo pirmo kontakto iki sutarties sudarymo trunka mažiausiai pusmetį, o pasitaiko atvejų, kai procesas tęsiasi ilgiau nei metus. Simonas pasidalins žiniomis apie ilgo pardavimo technikas, kaip pagauti ir išlaikyti kliento dėmesį bei, kaip motyvuoti komandą, kuomet pardavimo rezultato tenka siekti ilgiau.   

Kaip pardavimų skatinimo schemomis motyvuoti ilgo pardavimo ciklo pardavėjus?

  • Skatinimo schemų įvairovė
  • Išmokų reguliarumas, atidėjimai, ilgalaikis skatinimas
  • Atlygio kompozicija – bazinio ir kintamo atlygio proporcija
  • Komisiniai prieš bonusus
  • Papildomos naudos ir prizai
  • Top, vidutinių ir prastų pardavėjų skatinimas
  • Naujovės ir tendencijos

Aistė Grigaliūnaitė-Staselienė, organizacijų konsultantė, „People LAB“ partnerė

Moderuoja:

Balys Viršutis, „Grand Partners“ vyr. konsultantas

Lektoriai

Dainius Peldžius
photo
Dainius Peldžius
Sales Force Doctor - derybų ir pardavimo valdymo ekspertas

Dainius Peldžius
Sales Force Doctor - derybų ir pardavimo valdymo ekspertas
Tomas Prūsas
photo
Tomas Prūsas
UAB „Harju Elekter“ vadovas

Tomas Prūsas
UAB „Harju Elekter“ vadovas
Simonas Lisauskas
photo
Simonas Lisauskas
„Lietuvos draudimo“ Verslo klientų departamento direktorius, Valdybos narys

Simonas Lisauskas
„Lietuvos draudimo“ Verslo klientų departamento direktorius, Valdybos narys
Aistė Grigaliūnaitė-Staselienė
photo
Aistė Grigaliūnaitė-Staselienė
Organizacijų konsultantė, „People LAB“ partnerė

Aistė Grigaliūnaitė-Staselienė
Organizacijų konsultantė, „People LAB“ partnerė
Balys Viršutis
photo
Balys Viršutis
„Grand Partners“ vyr. konsultantas

Balys Viršutis
„Grand Partners“ vyr. konsultantas
promo
photo
promo


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva