Vebinaras: Ilgi pardavimai

  • Sužinosite kaip teisingai valdyti pardavimų svarbiausiems klientams (key-account) procesą šiandien, siekiant parduoti ateityje
  • Išgirsite kaip pardavimų skatinimo schemomis motyvuoti ilgo pardavimo ciklo pardavėjus
  • Susipažinsite su AB „Lietuvos draudimas“ ilgų pardavimų patirtimi ir praktika
Kovo 9 d. 14 val.

Šis vebinaras skirtas pardavimo padalinių vadovams bei pardavėjams dirbantiems su svarbiais klientais (key-account).

Vebinaro metu turėsite galimybę užduoti Jums rūpimus klausimus pranešėjams.

Atkreipiame dėmesį, kad vebinaro metu nebus nagrinėjama viešųjų pirkimų, B2G pardavimų specifika.

Pardavimo svarbiausiems klientams (key-account) valdymas

  • Svarbiausių klientų vadybininko uždaviniai
  • Jei turime svarbiausius klientus, ar turime ir svarbiausių klientų vadybą? Kuo ji skiriasi nuo įprastos klientų vadybos?
  • Ką svarbaus turime daryti šiandien, jei norime parduoti rytoj?

Dainius Peldžius, Sales Force Doctor - derybų ir pardavimo valdymo ekspertas

Kaip pardavimų skatinimo schemomis motyvuoti ilgo pardavimo ciklo pardavėjus?

  • Skatinimo schemų įvairovė
  • Išmokų reguliarumas, atidėjimai, ilgalaikis skatinimas
  • Atlygio kompozicija – bazinio ir kintamo atlygio proporcija
  • Komisiniai prieš bonusus
  • Papildomos naudos ir prizai
  • Top, vidutinių ir prastų pardavėjų skatinimas
  • Naujovės ir tendencijos

Aistė Grigaliūnaitė-Staselienė, organizacijų konsultantė, „People LAB“ partnerė

Ilga sveikatos draudimo pardavimų medžioklė

Simonas Lisauskas, „Lietuvos draudimo“ Verslo klientų departamento direktorius, Valdybos narys.

Simonas Lisauskas draudimo sektoriuje dirba jau 10 metų ir septynerius metus vadovauja pardavimų komandoms. Pastaruosius keletą metų, vadovaudamas daugiau nei 100 žmonių Verslo klientų departamento komandai, jis atsakingas už draudimo produktų pardavimus verslo įmonėms.
Vienas iš ilgiausiai parduodamų produktų verslui – sveikatos draudimas. Šio produkto pardavimas, nuo pirmo kontakto iki sutarties sudarymo trunka mažiausiai pusmetį, o pasitaiko atvejų, kai procesas tęsiasi ilgiau nei metus. Simonas pasidalins žiniomis apie ilgo pardavimo technikas, kaip pagauti ir išlaikyti kliento dėmesį bei, kaip motyvuoti komandą, kuomet pardavimo rezultato tenka siekti ilgiau.   

Lektoriai

Dainius Peldžius
photo
Dainius Peldžius
Sales Force Doctor - derybų ir pardavimo valdymo ekspertas

Dainius Peldžius
Sales Force Doctor - derybų ir pardavimo valdymo ekspertas
Aistė Grigaliūnaitė-Staselienė
photo
Aistė Grigaliūnaitė-Staselienė
Organizacijų konsultantė, „People LAB“ partnerė

Aistė Grigaliūnaitė-Staselienė
Organizacijų konsultantė, „People LAB“ partnerė
Simonas Lisauskas
photo
Simonas Lisauskas
„Lietuvos draudimo“ Verslo klientų departamento direktorius, Valdybos narys

Simonas Lisauskas
„Lietuvos draudimo“ Verslo klientų departamento direktorius, Valdybos narys
promo
photo
promo


Kaina

Dalyvio mokestis

68 Eur

+ PVM Įprasta kaina 95 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki vasario 26 d.

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva