B2B: Kaip parduoti per savo asmeninį LinkedIn profilį?

  • Tekstas LinkedIn tinkle – kokiu tonu rašyti, kokius raktažodžius ir grotažymes rinktis?
  • Kokios yra efektyvios pardavimo per socialinius tinklus strategijos?
  • Kokie yra svarbūs, tačiau slapti LinkedIn nustatymai, didinantys matomumą ir funkcionalumą tinkle?
Rugpjūčio 25 d.
Viešbutis „Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Mokymuose:

  • Efektyvi LinkedIn komunikacija –  vartojimas, galimybės, algoritmo veikimas, vartotojui prieinama statistika
  • LinkedIn turinio taisyklės, tips & tricks. Kaip parašyti LinkedIn įrašą, kuris iš tiesų parduoda?
  • B2B social selling – realiai konvertuojančios verslo užklausos per LinkedIn
  • LinkedIn paskyros atsišviežinimo dirbtuvės. Profilio sudedamųjų svarba – aprašymas, uždanga, patirties aprašymas, įgūdžiai ir kt.

Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​​ 

Mokymus veda

Karolis Rimkus. Anksčiau vadovavęs nestandartinių sprendimų skyriui žiniasklaidos planavimo agentūroje Media House“, vėliau – Labas“ prekės ženklui, dabar Karolis specializuojasi socialinių tinklų komunikacijoje ir vadovauja Caption“, socialinių tinklų rinkodaros agentūrai. Jis taip pat vienas aktyviausių lietuvių LinkedIn'e, kurio įrašus seka virš 28 000 žmonių.

Mokymus veda

Darius Gerulis. Viską sustatyti į savo vietas – tokia Dariaus misija Venudu“ marketingo mokymų platformos klientams. Kad kiekvieno jų socialinių tinklų komunikacija būtų nepriekaištinga ir tik tokia, kuri pasiteisina. Didžiąją dalį karjeros lavinęs pardavimų meną (nuo muzikos instrumentų iki mobiliųjų technologijų, nuo B2C iki B2B), šiuo metu Darius gilinasi į kardinaliai skirtingų klientų rinkodaros situacijas ir ieško geriausių būdų efektyvios komunikacijos įgyvendinimui.

Lektoriai

Karolis Rimkus
photo
Karolis Rimkus
Socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Caption“ vadovas

Anksčiau vadovavęs nestandartinių sprendimų skyriui žiniasklaidos planavimo agentūroje Media House“, vėliau – Labas“ prekės ženklui, dabar Karolis specializuojasi socialinių tinklų komunikacijoje ir vadovauja Caption“, socialinių tinklų rinkodaros agentūrai. Jis taip pat vienas aktyviausių lietuvių LinkedIn'e, kurio įrašus seka virš 28 000 žmonių.

Karolis Rimkus
Socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Caption“ vadovas
Darius Gerulis
photo
Darius Gerulis
Socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Caption“ verslo vystymo vadovas

Viską sustatyti į savo vietas – tokia Dariaus misija Venudu“ marketingo mokymų platformos klientams. Kad kiekvieno jų socialinių tinklų komunikacija būtų nepriekaištinga ir tik tokia, kuri pasiteisina. Didžiąją dalį karjeros lavinęs pardavimų meną (nuo muzikos instrumentų iki mobiliųjų technologijų, nuo B2C iki B2B), šiuo metu Darius gilinasi į kardinaliai skirtingų klientų rinkodaros situacijas ir ieško geriausių būdų efektyvios komunikacijos įgyvendinimui.

Darius Gerulis
Socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Caption“ verslo vystymo vadovas

Programa

9.30–11.00

Efektyvi LinkedIn komunikacija

  • Įvedimas į LinkedIn tinklą: vartojimas, galimybės, algoritmo veikimas, vartotojui prieinama statistika
  • Kaip išnaudoti asmeninį profilį B2B verslo tikslams? 
  • Asmeninės LinkedIn komunikacijos naudos, sėkmės istorijos iš mokymų dalyvių industrijų
  • Kaip vystyti asmeninį prekės ženklą ir užimti nuomonės lyderio poziciją?
11.00–11.15 Pertrauka

Kaina

Dalyvio mokestis

320 Eur

+ PVM Įprasta kaina 400 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki liepos 25 d.

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva