Derybų strategijos ir taktikos: kaip pasiekti rezultatų

  • Derybų etapai ir eiga: kas yra svarbiausia kiekviename derybų etape? 9 profesionalaus derybininko įgūdžiai
  • Ar visada derybose verta tartis?
  • Psichologinis pasiruošimas: kaip pakeisti savo išankstines nuostatas, kad jos padėtų pasiekti derybų tikslus?
  • Praktinės derybos dėl kainos. Kaip elgiasi pirkėjai, o kaip pardavėjai?
Balandžio 21 d.
„Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Kodėl verta dalyvauti?

  • Įgytos žinios padės greičiau ir su didesniu pasitikėjimu imtis kokybiškų veiksmų, vedančių prie naudingesnių derybų rezultatų.
  • Aiškiai suvoksite savo bei derybų partnerio vaidmenį derybose.
  • Sustiprinsite įgūdį geriau psichologškai ir techniškai pasiruošti deryboms, kokybiškai jas planuoti.
  • Lavinsite savo gebėjimus įgyvendinti derybų strategijas, atpažinti ir transformuoti derybų partnerio nepageidaujamas strategijas bei elgsenas.
  • Stiprinsite įgūdį derėtis dėl nuolaidų.
  • Identifikuosite savo stipriąsias ir tobulintinas sritis ir susidarysite veiksmų planą, kaip ugdyti savo kompetencijas, siekiant geresnių rezultatų.

Mokymuose:

  • Trys požiūriai į derybas: interesų, teisių ir galios. Ar visada  verta tartis? Harvardo derybų metodas.
  • Derybų etapai ir eiga: kas yra svarbiausia kiekviename derybų etape?
  • Pasiruošimas deryboms: informacijos, būtinos deryboms, rinkimas ir interpretacija.
  • Kaip pakeisti savo išankstines nuostatas, kad jos padėtų pasiekti derybų tikslus?
  • Praktinės derybos dėl kainos. Kaip elgiasi pirkėjai, o kaip pardavėjai?  
  • Praktinės derybos, kai neturime alternatyvos. Savęs valdymas derybų metu. Kokia nesusitarimo kaina?
  • Kaip atpažinti manipuliacijas?

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti jums rūpimus klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​ 

Mokymus veda

Lina Bylienė, „TMD Partners“ aktyvaus asmeninio pardavimo ir derybų konsultantė, klientų aptarnavimo ekspertė.

Ekspertinės sritys: aktyvus pardavimas, derybos ir interesų derinimas, kliento poreikio formavimas, vertės pardavimas, įtikinimas, konfliktų valdymas, ilgalaikių santykių su klientais kūrimas ir valdymas, klientų aptarnavimas.

Lina yra patyrusi praktikė, sėkmingai dirbusi pardavimų ir mokymų srityje, vadovavusi komandoms bei  ugdžiusi jų žmones. Ji puikiai išmano komandų, reikalaujančių įtakos, interesų derinimo bei kliento aptarnavimo įgūdžių, kasdienio darbo specifiką bei ugdymo principus.

Ji taip pat tyrinėja asmeninio efektyvumo, tikslų siekimo ir laiko planavimo temas. Lina yra sertifikuota emocinio intelekto „EQ Genos“ praktikė bei dirba su DiSC asmenybių tipologijos metodika.

Programa

9.30–12.45

I dalis

  • Derybos: mokslas ir menas, derybų apibrėžimas. Trys požiūriai į derybas: interesų, teisių ir galios. Ar visada  verta tartis? Harvardo derybų metodas. Top 9 profesionalaus derybininko įgūdžiai.
  • Derybų etapai ir eiga: kas yra svarbiausia kiekviename derybų etape? Kur suklystame? Kodėl užstringame pozicijose? Ar visada derybose laimi objektyvūs faktai?
  • Pasiruošimas deryboms: informacijos, būtinos deryboms, rinkimas ir interpretacija.
  • Psichologinis pasiruošimas: kaip pakeisti savo išankstines nuostatas, kad jos padėtų pasiekti derybų tikslus?

Kavos pertrauka 11.00–11.15

12.45–13.45 Pietų pertrauka

Kaina

Dalyvio mokestis

432 Eur

+ PVM Įprasta kaina 480 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki balandžio 15 d.

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva