Pardavimo proceso optimizavimas: kaip sutrumpinti pardavimo ciklą ir padidinti maržą?

  • Keturi pardavimo proceso brandos lygiai: kuriame esate jūs?
  • Suprasite, ar jūsų pardavimo procesas orientuotas į klientą, ar į pardavėją?
  • Kaip matuoti pardavimo efektyvumą kanaluose B2B, B2C, B2G?
  • Kokius KPI nustatyti pardavimo vadovams ir vadybininkams?
Spalio 18 d.
„Park Inn“, Oreivių g. 32, Vilnius

Mokymuose:

  • Keturi pardavimo proceso brandos lygiai: kuriame esate jūs?
  • Suprasite, ar jūsų pardavimo procesas orientuotas į klientą, ar į pardavėją?
  • Kokią įtaką pardavimo procesui daro organizacijų pirkimo elgesys ir procedūros?
  • Pagrindiniai pardavimo elementai: antraštės, pardavimų piltuvėlis, pasiūlymų skaičius, klientų skelbiami konkursai, cross-sell/up-sell
  • Kaip matuoti pardavimo efektyvumą kanaluose B2B, B2C, B2G?
  • Kokius KPI nustatyti pardavimo vadovams ir vadybininkams?
  • Kaip padaryti, kad jūsų pardavimo procesas būtų ilgalaikis strateginis pranašumas? 
  • Kokios pardavimo metodikos kuria vertę klientui ir kaip jas pasirinkti?

 Mokymuose Jūsų bus ne daugiau kaip 14. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​​ 

Mokymus veda

Neringa Romanovskaja, pardavimo proceso optimizavimo ekspertė, daugiau kaip 20 metų padeda įmonėms konstruoti pardavimo procesus. Neringos sukurti ir pritaikyti pardavimo instrumentai ir metodikos padeda sutrumpinti pardavimo ciklą, padidinti pardavimo pajamas ir maržą. Neringa turi ilgametę patirtį pritaikant ir diegiant CRM sistemas. Pastaruosius 20 metų konsultantė bendradarbiauja su tarptautinėmis korporacijomis IT, telekomunikacijų ir gamybos sektoriuose. Tarptautinės konsultacinės įmonės „Richardson Sales Performance“ (JAV) sertifikuota konsultantė, KTU verslo ir ekonomikos fakulteto docentė, Lviv Business School of Ukrainian Catholic University, MBA programos lektorė.

Lektoriai

photo
Neringa Romanovskaja
Pardavimo proceso optimizavimo ekspertė

Pardavimo proceso optimizavimo ekspertė

Programa

9.30–12.30

Konstruojame padavimo procesą

Pagrindiniai terminai ir skirtumai 

  • Pardavimo strategija, pardavimo metodika, pardavimo kanalai, pardavimo procesas, pardavimo įrankiai
  • Keturi pardavimo proceso brandos lygiai 

Pardavimo procesas orientuotas į klientą 

  • Organizacijų pirkimo elgesys ir procedūros, kokią įtaką daro pardavimo procesui
  • Praktinė užduotis: pardavimo proceso konstravimas 
  • Į klientą orientuoto pardavimo proceso elementai. Sinchronizacijos lygio su pirkimo procesu patikrinimas

Pardavimo proceso elementai 

  • Antraštės, kliento kelias, pardavimų piltuvėlis, galimybės, pasiūlymai, konkursai, esamų klientų valdymas, Cross-sell/ up-sell

Kavos pertrauka 11.00–11.15

12.30–13.30 Pietūs

Kaina

Dalyvio mokestis

384 Eur
+ PVM Įprasta kaina 480 Eur

Šis dalyvio mokestis galioja iki rugpjūčio 17 d.

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva