Įmonės reklama ir komunikacija. Kaip pasiekti geriausių rezultatų? (2 nuotoliniai susitikimai)

  • Išmoksite nusistatyti konkrečius reklamos ir komunikacijos tikslus, jų siekti nešvaistant resursų
  • Išgirsite, kokius komunikacijos kanalus naudoti
  • Gausite patarimų, kaip lanksčiai komunikacijos planą adaptuoti prie besikeičiančios situacijos
  • Sudarysite savo įmonės komunikacijos planą
Vasario 23–24 d. 13–16 val.
(2 nuotoliniai susitikimai)

Mokymai vyks nuotoliniu būdu. Kviečiame į du susitikimus:

  • Vasario 23 d. Kaip suformuluoti komunikacijos tikslus ir parinkti tinkamas priemones?
  • Vasario 24 d. Komunikacijos planas, jo sudarymas ir įgyvendinimas.

Mokymų nauda jums:

  • Išgirsite, kaip efektyviai planuoti savo įmonės komunikacijos strategiją, kokių elementų bei kanalų nepamiršti
  • Išmoksite nusistatyti konkrečius koncentruotus tikslus, jų siekti nešvaistant resursų
  • Gausite patarimų, kaip lanksčiai komunikacijos planą adaptuoti prie besikeičiančios situacijos
  • Sužinosite, kaip ir kokius socialinius tinklus pritaikyti jūsų bendrovės komunikacijai
  • Atliksite praktines užduotis, analizuosite kitų įmonių komunikaciją, kursite jūsų įmonei tinkamus komunikacijos sprendimus
  • Gausite patarimų ir sužinosite, kokie komunikacijos resursai slypi jūsų bendrovėje, apie kuriuos anksčiau neįtarėte

Mokymai skirti:

  • Smulkių ir vidutinių įmonių komunikacijos ir marketingo specialistams ir vadybininkams, kurie taip pat atsakingi ir už komunikaciją

Mokymuose jūsų bus ne daugiau kaip 14, tad turėsite galimybę užduoti jums rūpimus klausimus. Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas.​

Jūratė Nakaitė Brazdilė

Yra sukaupusi daugiau nei 20 m. profesinę patirtį  tarptautinėse organizacijose  „Mars Lietuva“, „Smurfit Kappa Baltics“, „Maxima“ reklamos agentūroje „Big Idea“ (dabar „HAVAS MEDIA“). Jūratė Įgyvendino viešųjų ryšių ir reklamos kampanijas tokioms korporacijoms, kaip „Kraft Foods Lietuva“, „General Financing“, „Velux“, „Sanofi Aventis“, „SBA Baldai“, „Wrigley“, „McDonald’s“, „Fiskars“. Pastaruosius 7 metus vadovavo marketingo komandai  „Rimi Lietuva“. Šiuo metu Jūratė sukaupta patirtimi dalijasi konsultuodama smulkų verslą marketingo strategijos formavimo, komunikacijos kampanijų planavimo bei įgyvendinimo temomis.

Giedrė Bielskytė

20 metų dirba komunikacijos srityje – 10 metų ryšių su visuomene bendrovėje „Integrity“ konsultavo įvairių sričių įmones bei jų vadovus komunikacijos klausimais, čia su komanda kūrė bei įgyvendino viešųjų ryšių bei komunikacijos planus tokioms įmonėms kaip „Swedbank“, „AirBaltic“, ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, „Pieno žvaigždės“, konsultavo Europos Komisijos atstovybę Lietuvoje. Pastaraisiais metais Giedrė vadovavo „Microsoft Lietuva“, „Rimi Lietuva“ bei „Luminor“ banko komunikacijai. Šiuo metu Giedrė konsultuoja mažas ir vidutines įmones įvairiais komunikacijos klausimais.  

Lektoriai

Jūratė Nakaitė Brazdilė
photo
Jūratė Nakaitė Brazdilė
Yra sukaupusi daugiau nei 20 m. profesinę patirtį  tarptautinėse organizacijose  „Mars Lietuva“, „Smurfit Kappa Baltics“, „Maxima“ reklamos agentūroje „Big Idea“ (dabar „HAVAS MEDIA“). Jūratė Įgyvendino viešųjų ryšių ir reklamos kampanijas tokioms korporacijoms, kaip „Kraft Foods Lietuva“, „General Financing“, „Velux“, „Sanofi Aventis“, „SBA Baldai“, „Wrigley“, „McDonald’s“, „Fiskars“. Pastaruosius 7 metus vadovavo marketingo komandai  „Rimi Lietuva“

Jūratė Nakaitė Brazdilė
Yra sukaupusi daugiau nei 20 m. profesinę patirtį  tarptautinėse organizacijose  „Mars Lietuva“, „Smurfit Kappa Baltics“, „Maxima“ reklamos agentūroje „Big Idea“ (dabar „HAVAS MEDIA“). Jūratė Įgyvendino viešųjų ryšių ir reklamos kampanijas tokioms korporacijoms, kaip „Kraft Foods Lietuva“, „General Financing“, „Velux“, „Sanofi Aventis“, „SBA Baldai“, „Wrigley“, „McDonald’s“, „Fiskars“. Pastaruosius 7 metus vadovavo marketingo komandai  „Rimi Lietuva“
Giedrė Bielskytė
photo
Giedrė Bielskytė
20 metų dirba komunikacijos srityje – 10 metų ryšių su visuomene bendrovėje „Integrity“ konsultavo įvairių sričių įmones bei jų vadovus komunikacijos klausimais, čia su komanda kūrė bei įgyvendino viešųjų ryšių bei komunikacijos planus tokioms įmonėms kaip „Swedbank“, „AirBaltic“, ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, „Pieno žvaigždės“, konsultavo Europos Komisijos atstovybę Lietuvoje

Giedrė Bielskytė
20 metų dirba komunikacijos srityje – 10 metų ryšių su visuomene bendrovėje „Integrity“ konsultavo įvairių sričių įmones bei jų vadovus komunikacijos klausimais, čia su komanda kūrė bei įgyvendino viešųjų ryšių bei komunikacijos planus tokioms įmonėms kaip „Swedbank“, „AirBaltic“, ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, „Pieno žvaigždės“, konsultavo Europos Komisijos atstovybę Lietuvoje

Programa

13.00–14.30

Kaip suformuluoti komunikacinius tikslus

  • Prekės ženklo pozicionavimas – pažinkime savo klientą, ką parduodame, ką mums reikia reklamuoti
  • Įmonės strategija – ar žinote savo įmonės KPIs?
  • Ilgalaikis vs. trumpalaikis planavimas. Kaip įtikinti vadovą ilgalaikiam planavimui?
  • Kai rezultatų reikia čia ir dabar
14.30–14.45 Pertrauka
13.00–14.30

Komunikacijos įvertinimas

  • Pardavimų rezultatas
  • Ką išgirdo jūsų klientas?
  • Sukam komunikacijos ratą: reguliari plano peržiūra
14.30–14.45 Pertrauka

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva