„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ renginių tikslas – perteikti sėkmingai dirbančių profesionalų patirtį, inicijuoti įvairių verslo sričių atstovų bendravimą, drauge ieškoti atsakymų į iškilusius klausimus ir keistis idėjomis.

Dėl vidinių mokymų susisiekime e. paštu [email protected] arba telefonu + 370 5 250 7199.

2024/09/11

Kokius klientų aptarnavimo kanalus pasirinkti? Ką matuoti skambučių centre? Kokios yra automatizavimo galimybės aptarnavime? Tik 14 vietų

2024/06/27

Kaip profesionaliai valdyti ilgalaikį klientų pasitenkinimą? Kokie yra klientų komunikacijos stiliai ir kaip prisitaikyti prie kiekvieno iš jų? Tik 14 vietų.

Atsiprašome, bet rezultatų neradome.
Atsiprašome, bet rezultatų neradome.