Kaip sukurti efektyvią įmonės pardavimo strategiją, suburti profesionalią komandą ir pardavimo valdymo veiksmų planą? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip sukurti ir išlaikyti efektyvią grandinę: laiku atvykstantis transportas, augantys pardavimai, optimalūs prekių ir žaliavų sandėlių likučiai, sklandus gamybos planavimas. Tik 14 vietų.
Kaip parengti ir efektyviai įgyvendinti vidinės komunikacijos planą? Kaip matuoti KPI? Kaip išvengti komunikacijos triukšmo ir spam‘o? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip pasiekti geresnių rezultatų, jei tiekėjas turi daugiau galios? Kaip pastebėti ir neutralizuoti manipuliacijas? Kaip įvertinti realias tiekėjo galimybes ir ribas? Tik 14 vietų
Kaip vadovauti komandai, kai pats esi „žaidžiantis treneris“, t.y. vadovas ir komandos narys vienu metu?
Lavinsite strateginio mąstymo, organizavimo, tikslų ir užduočių formulavimo įgūdžius. Susidarysite konkretų veiksmų planą, kaip pasiekti geresnių rezultatų. Tik 14 vietų
Kaip strategiją paversti skyriaus ar darbuotojų tikslais, teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį, formuoti ir motyvuoti komandą, sudaryti skyriaus biudžetą ir kt. Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Koks turi būti „šaltas“ skambutis, follow - up s, santykio palaikymo skambutis? Koks turi būti kalbėjimo tempas, intonacija, pauzės? Pokalbio struktūra. Tik 14 vietų
Išmoksite apibrėžti projekto apimtį, susipažinsite su skirtingomis įvertinimo (estimation, tvarkaraščio sudarymo technikomis. Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Lyderystė, pokyčių valdymas, gebėjimas būti strateginiu partneriu kitiems skyriams. Kaip finansų vadovui įžvelgti grėsmes ir galimybes įmonėje? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kokia turi būti pokalbio su klientu struktūra? Kaip pereiti nuo aptarnavimo į pardavimo pokalbį? Kokius rodiklius analizuoti, kad papildomas pardavimas būtų tvarus? Tik 14 vietų
Kaip strategiją paversti skyriaus ar darbuotojų tikslais, teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį, formuoti ir motyvuoti komandą, sudaryti skyriaus biudžetą ir kt. Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Biurų, pramonės objektų (logistikos, sandėliavimo, gamybos) nuomos aspektai, rinkos naujovės – „built-to-suit“ tipo projektai bei „stock-office“ nuoma. Tik 14 vietų
Kaip sudaryti pardavimų didinimo, klientų lojalumo išsaugojimo, naujų klientų pritraukimo veiksmų planą? Kaip derėtis su svarbiausiais klientais (Key Accounts)? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kokie metodai naudojami, siekiant įgyvendinti strategines kryptis ir tuo pačiu optimaliai išnaudoti turimus išteklius? Kodėl ir kur investuoti turimas lėšas? Kaip gauti finansavimą suplanuotoms investicijoms? Tik 14 vietų
Ką daryti, kad skirtingi padaliniai pasiektų savo KPI? Kokiais principais formuojami pelno, paslaugų ir kokybės centrai? Dažniausios klaidos ir kaip jų išvengti? Tik 14 vietų
Dažniausios rodiklių neveikimo priežastys ir kaip su jomis kovoti? Kaip į KPI valdymą įtraukti vadovus ir komandas? Kaip susieti su darbuotojų tikslais ir motyvacine sistema? Tik 14 vietų
Įtaigiau pristatysite produktą klientams. Gyviau papasakosite bendrovės naujienas. Lengviau įkvėpsite kolegas naujiems iššūkiams. Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip paskatinti komandos narius kelti ambicingus tikslus, prisiimti atsakomybę už rezultatus? Kaip padėti komandai prisitaikyti prie pokyčių? Tik 14 vietų.
Susiesite kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei karjeros planu. Išgryninsite konkrečių pareigybių darbuotojų kompetencijas. Tik 14 vietų
Kaip padidinti komercinio NT vertę, ją „užfiksuoti“ bei tinkamai „įpakuoti“ ir pasiūlyti rinkai už geriausią kainą? Kokią sandorio formą pasirinkti? Tik 14 vietų
Kokie esminiai valdybos uždaviniai? Kaip diegti gerąją bendrovių valdysenos praktiką, kuri nukreiptų vadovybę strategijos įgyvendinimo link? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip stiprinti bendradarbiavimą tarp padalinių? Kaip gerinti visų, net ir nedirbančių su klientais tiesiogiai, orientaciją į išorinius klientus bei rezultatą jiems? Tik 14 vietų.
Kaip planuoti ir valdyti IT biudžetą? Kaip vertinti kibernetinio saugumo rizikas, paruošti veiklos tęstinumo ir atstatymo planus? IT vadovo komunikacija: sprendimų priėmimas, susirinkimų vedimas ir kt. Tik 14 vietų
Verslo įkūrėjo atsitraukimas nuo savo įmonės valdymo yra didelis ir sudėtingas pokytis ne tik savininkui, bet ir visai įmonei..
Kokie finansiniai rodikliai aktualūs vertinant gamybines, prekybines ar paslaugų įmones? Kaip pamatuoti įmonės finansinę „sveikatą“ naudojant santykinius rodiklius? Tik 14 vietų
Kaip parengti projekto, produkto, atskiro padalinio, verslo plėtros biudžetą? Kaip paskirstyti atsakomybes biudžetavimo ir jo vykdymo procese? Tik 14 vietų
Kviečiame išgirsti 5 unikalias lyderystės istorijas
Kaip teisingai paskirstyti transporto, logistikos, ekspedicijos vadybininkų krūvį? Kaip sistemiškai susidėlioti procesus ir nusistatyti tinkamus KPI? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip laviruoti tarp organizacijos galimybių ir rinkos spaudimo didinti atlyginimus? Kaip susieti darbuotojo kuriamą vertę ir jo atlygį? Tik 14 vietų.
Kaip efektyviai ir kokybiškai apmokyti naujus darbuotojus? Praktiškai išbandysite keturių žingsnių apmokymo metodiką, kurią galėsite pritaikyti savo įmonėje. Tik 14 vietų
Kaip atlikti daug daugiau projektų per tą patį laiką? Kaip reikšmingai sumažinti šokinėjimą tarp užduočių ir resursų? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip išsakyti kritiką, pranešti blogas ar darbuotojams nepatinkančias naujienas? Tik 14 vietų
Kaip profesionaliai valdyti ilgalaikį klientų pasitenkinimą? Kokie yra klientų komunikacijos stiliai ir kaip prisitaikyti prie kiekvieno iš jų? Tik 14 vietų.
Kaip gerinti ilgo pardavimo veiklos planavimo, organizavimo, vykdymo ir derybų vedimo kompetencijas? Kaip sutrumpinti ilgų pardavimų procesą? Tik 14 vietų.
Kaip nustatyti esminius procesų KPI? Kaip sinchronizuoti procesų tikslus su organizacijos tikslais? Tik 14 vietų
Kaip nustatyti tinkamą atsargų lygį? Kaip ir kada formuoti užsakymus tiekėjams? Kaip vertinti asortimentą ir jo pelningumą? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kokia dvejopo reikšmingumo informacija turi būti atskleista tvarumo ataskaitoje? Koks turi būti vertinimas, kai įmonių grupė veikia skirtinguose sektoriuose?
Kokius klientų aptarnavimo kanalus pasirinkti? Ką matuoti skambučių centre? Kokios yra automatizavimo galimybės aptarnavime? Tik 14 vietų
Kaip planuoti projekto tvarkaraštį, biudžetą ir komunikaciją? Kurias užduotis „gelbėti“, jei kelios jų vėluoja? Kaip komandoje valdyti prieštaravimus? Tik 14 vietų
Kokioms projektavimo tvarkos ir statybos leidimo išdavimo naujovėms reikia pradėti ruoštis? Kas pasikeis norint gauti statybos leidimą, kada bus galima pradėti statybos darbus?
Praktiniai įrankiai, kaip savarankiškai organizuoti darbdavio įvaizdžio strategijos kūrimo procesą jūsų įmonėje. Tik 14 vietų.
Kokios svarbiausias pardavimo kompetencijos ir kaip jas stiprinti? Koks pokalbis klientui neša vertę? Kaip užtikrinti pasitikėjimą skirtingose situacijose? Tik 14 vietų.
Kaip sistemiškai susidėlioti maisto pramonės organizacijos gamybos bei administracijos procesus ir nusistatyti tinkamus rodiklius? Tik 14 vietų.
Kaip bendradarbiauti su skirtingais sudėtingų žmonių tipais, patenkinant ir tų žmonių, ir savo poreikius? Kaip valdyti manipuliacijas? Tik 14 vietų
Kaip keičiasi finansinio sukčiavimo schemos? Kokie yra dirbtinio intelekto naudojimo požymiai sukčiavimo schemose Lietuvoje?
Kaip priimti tikslius sprendimus ir valdyti rizikas valdant projektus? Tik 14 vietų.
Kaip suformuluoti aiškų aptarnavimo standartą ir sukurti lojalių klientų ratą? Tik 14 vietų.
Ką būtina aptarti pokalbio metu? Kaip vertinti praėjusio periodo veiklos tikslus ir kelti naujus ateinančiam periodui? Kaip vadovui suprasti kiekvieno darbuotojo motyvaciją?
Kaip tinkamai įvertinti investicinio projekto finansinę naudą ir rizikas? Kaip prognozuoti ilgalaikio investicinio projekto pinigų srautus? Mokymuose tik 14 vietų.
Kaip pasiruošti tvarumo ataskaitų teikimui – kokius duomenis turite pradėti kaupti? Kokią informaciją į ataskaitą įtraukti? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien.
Kaip pasiruošti deryboms ir jas vesti nenuolaidžiaujant? Kaip elgtis patekus į aklavietę? Tik 14 vietų.
4 žingsnių programa, padedanti išspręsti bet kokį nepasitenkinimą. Alternatyvų ir sprendimų paieškos – kaip susitarti, kai klientui niekas netinka? Tik 14 vietų.
Metinė viešųjų pirkimų konferencija tiekėjams ir perkančiosioms organizacijoms.
Regulatory updates and developments: the latest changes in AML laws, regulations, and directives on both domestic and international levels. Best practices and advices on enhancing effectiveness in preventing financial crime. AI – threat or opportunity in implementing AML and compliance practices. AML investigations and enforcement: role of data analysis, collaboration between AML professionals and law
„Įmonių finansai 2024“ – tai jau 12 kartą organizuojama konferencija, vykstanti dviem srautais. Vienas srautas yra skirtas aukščiausio lygio įmonių ir finansų vadovams, o kitas – vyr. buhalteriams, apskaitos bei finansų specialistams.
Įmonių savininkai, valdybų nariai ir vadovai apie verslo perspektyvas 2025 m.
Konferencijoje, didžiausi rinkos žaidėjai diskutuos, kaip keičiasi žemės ūkio rinka, kaip ją veikia klimato kaita, kokios yra numatomos tendencijos ir į ką svarbiausia atkreipti dėmesį. Skirta visiems, besidomintiems žemės ūkio ateitimi.
Vebinaras skirtas visiems, kurie bendrauja, įtakoja, derina interesesus elektroniniu paštu.
Seminaras įmonių tvarumo specialistams apie įmonių tvarumo iniciatyvas, jų įsivertinimą ir pristatymą visuomenei