Įmonių finansai vadovams ir valdybų nariams
Kaip užtikrinant strateginių krypčių įgyvendinimą ir optimaliai išnaudoti įmonių vadovams suteiktus resursus.
PlačiauDerybų tango (2 dienos su Dariumi Pietariu)
Tai derybininko psichologinė treniruotė, padedanti geriau išnaudoti savo įgūdžius sudėtingesnėse derybų situacijose.
PlačiauKaip sukurti į klientą orientuotą skambučių centrą?
Kokie yra pagrindiniai elementai, leidžiantys turėti į klientus orientuotą skambučių centrą?
PlačiauStrateginis vadovavimas ir efektyvus veiklos valdymas
Kokių įgūdžių vadovavimui reikia? Kaip suformuoti stiprią komandą ir paskirstyti atsakomybes?
PlačiauPardavimo psichologija: kaip pasiekti geriausių pardavimo rezultatų?
Kokių pardavėjo įgūdžių reikalauja šiuolaikinė konkurencinė aplinka? Kaip pardavėjo būsenos, nuostatos ir požiūriai lemia pardavimo rezultatus?
PlačiauDrąsi ir efektyviai veikianti komanda. Vadovo vaidmuo ją kuriant
Kokios komandos bus laiminčios ateityje? Kaip paskatinti komandos narius kelti ambicingus tikslus?
PlačiauAtlygio sistemos suvaldymas: kaip susieti darbuotojo kuriamą vertę ir jo atlygį?
Kaip matuoti ir vertinti atlygio sistemos efektyvumą?
PlačiauKaip susikurti komunikacijos rutinas ir sėkmingą vidinę komunikaciją komandoje, skyriuje, visoje įmonėje
PlačiauVebinaras. Pavogtas dėmesys - kaip būti produktyviam skaitmeninės blaškos amžiuje
Kodėl ir kaip technologijų įmonės kovoja dėl mūsų dėmesio? Dėl ko darbo dienos pabaigoje jaučiame stresą ir nuovargį, net jei, regis, kalnų nenuvertėme?
PlačiauBendrovių valdysena. Valdybos uždaviniai
Mokymuose susipažinsite su pagrindiniais bendrovių valdysenos principais, apžvelgsime pagrindinius valdybos uždavinius.
PlačiauKaip įmonėje dokumentuoti veiklą ir kokius rodiklius naudoti, kad procesų valdymo diegimas būtų sėkmingas?
PlačiauKaip dirbti su svarbiausiais klientais (Key Accounts) ir padidinti jų skaičių?
Kaip padidinti pardavimus, išsaugoti klientų lojalumą, pritraukti naujų klientų?
PlačiauLaiku atvykstantis transportas, augantys pardavimai, optimalūs prekių ir žaliavų sandėlių likučiai, sklandus gamybos planavimas.
PlačiauDISC bendravimo su klientais strategijos
Kokie yra klientų elgsenos modeliai ir kaip juos atpažinti aptarnaujant, parduodant ar derantis?
PlačiauKolegos – vidiniai įmonės klientai. Kaip gerinti bendradarbiavimą ir didinti veiklos efektyvumą?
Kaip stiprinti bendradarbiavimą tarp padalinių?
PlačiauKaip sukurti kokybiškai klientus aptarnaujančią organizaciją?
KPI ir kitos objektyvios metrikos, leidžiančios objektyviai vertinti klientų patirtį.
PlačiauĮmonių finansai ne finansininkams: ataskaitų analizė ir finansiniai rodikliai
Kaip analizuoti įmonės pelningumą iš pelno (nuostolių) ataskaitos? Ką apie įmonės finansinę būklę atskleidžia balansas?
PlačiauMokymuose išmoksite identifikuoti įmonės procesus, įvertinti jų svarbą bei juos išmatuoti ir valdyti.
PlačiauPapildomo pardavimo (upselling) organizavimas aptarnavimo metu
Kaip padidinti vidutinį kliento krepšelį?
PlačiauEfektyvus transporto įmonės valdymas
Kaip sistemiškai susidėlioti transporto organizacijos procesus ir nusistatyti tinkamus rodiklius?
PlačiauKaip sukurti veikiančių rodiklių sistemą?
Kokios yra dažniausios rodiklių neveikimo priežastys ir kaip su jomis kovoti?
PlačiauKaip sužinoti, kokios yra realios tiekėjo galimybės ir ribos? Kokius argumentus naudoti, kad tiekėjai padarytų nuolaidų?
PlačiauVebinaras. Įtaigi komunikacija elektroniniu paštu
Vebinaras skirtas visiems, kurie bendrauja, įtakoja, derina interesesus elektroniniu paštu.
PlačiauEsminiai pardavimo proceso rodikliai (KPI ir OKR)
Ką verta matuoti ir kaip tą padaryti? Kada verta naudoti KPI ir kada OKR?
PlačiauĮmonės procesų modeliavimas: veiklų matomumui ir matavimui
Kaip identifikuoti procesus ir juos aprašyti?
PlačiauKomercinio NT nuoma – ką turi žinoti NT savininkas ir valdytojas
Mokymuose dalyviai bus supažindinami su NT nuomos procesu, pateikiami praktiniai patarimai.
PlačiauProfesionalus IT vadovas: efektyvus IT valdymas ir lyderystė (6 dienos)
6 dienų mokymai IT vadovams ar tiems, kurie rengiasi jais tapti
PlačiauEfektyvi įmonės struktūra. Kokiais principais formuoti pelno, paslaugų ir kokybės centrus?
Kaip suprasti organizacijos vystymosi dinamiką? Kokiais principais turi būti formuojami pelno, paslaugų ir kokybės centrai?
PlačiauAš – naujas vadovas. 8 dienų programa naujai paskirtiems vadovams
Naujiems viduriniosios grandies vadovams ar tiems, kurie rengiasi jais tapti skirti 7 dienų mokymai „Aš – naujas vadovas“.
PlačiauProfesionalus pardavimo vadovas. 6 dienų programa
Kaip sukurti efektyvią įmonės pardavimo strategiją, padidinti pardavėjų efektyvumą, tikslingai pasirinkti klientus?
PlačiauKaip kryptingai auginti verslo vertę?
Kokie yra vertės KPI, kaip jų siekti ir sekti?
PlačiauSudėtingų situacijų su klientais valdymas
Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką?
PlačiauFinansų vadovas – strateginis partneris. 5 susitikimai
Kaip būti strateginiu partneriu kitiems organizacijos skyriams? Kaip finansų vadovui įžvelgti grėsmes ir galimybes įmonėje?
PlačiauKaip greičiau įvesti naujokus į darbą?
Kaip efektyviai ir kokybiškai apmokyti naujus darbuotojus?
PlačiauProduktų kūrimas: kaip įvertinti, pasirinkti ir įgyvendinti geriausias idėjas?
Kaip vertinti ir pasirinkti geriausias idėjas – kurti prototipus, testuoti ir suprasti, kurios idėjos atitinka klientų lūkesčius?
PlačiauEfektyvi komunikacija gamybinėje organizacijoje: kaip išvengti pasipriešinimo ir konfliktų
Kaip išvengti nesusikalbėjimų ir dėl to kylančių problemų skirtinguose gamybinės organizacijos padaliniuose
PlačiauKlubo tikslas – suburti produktus kuriančius ir tobulinančius profesionalus ir drauge ieškoti sprendimų, vedančių paklausių produktų link.
PlačiauStandartizuotas kompetencijų valdymo modelis: „Kompetencijų matrica“
Kaip susieti kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei karjeros planu?
PlačiauKomercinio NT verslo pirkimas ir pardavimas: teisiniai ir praktiniai aspektai
Kaip padidinti komercinio NT vertę, ją „užfiksuoti“ bei tinkamai „įpakuoti“ ir pasiūlyti rinkai už geriausią kainą?
PlačiauEmociškai stiprus pardavėjas: kaip emocinę informaciją išnaudoti geresniems rezultatams?
Kaip valdyti klientų abejones, reaguoti į nesėkmes ir stiprinti pasitikėjimą savimi?
PlačiauIstorijų pasakojimas ir kūrybinis rašymas
Kaip sklandžiai ir vaizdingai reikšti mintis raštu?
PlačiauNuo vadovavimo link lyderystės: kaip sutelkti žmones bendram tikslui
Kada vadovavimo nepakanka ir kiek lyderystės reikia skirtinguose vadovavimo lygiuose?
PlačiauSavininko atsitraukimas: kaip atsitraukti nuo verslo valdymo išliekant versle
Verslo įkūrėjo atsitraukimas nuo savo įmonės valdymo yra didelis ir sudėtingas pokytis ne tik savininkui, bet ir visai įmonei..
PlačiauPardavimo proceso optimizavimas: kaip sutrumpinti pardavimo ciklą ir padidinti maržą?
Pardavimo strategija, metodika, kanalai, pardavimo ir klientų aptarnavimo procesai.
PlačiauKaip pritraukti ir išlaikyti talentus: darbuotojo patirtis organizacijoje nuo pirmo pokalbio
Kaip užtikrinti darbuotojo patirtį organizacijoje, kad jis norėtų prie jos prisijungti ir likti?
PlačiauKaip ugdant emocinį intelektą atverti galimybes savo asmeninei ir profesinei sėkmei?
Kaip pasiekti ir išlaikyti pastoviai aukštą efektyvumą ilgalaikėje perspektyvoje?
PlačiauDarbuotojų veiklos efektyvumo didinimas: metodai ir įrankiai vadovui
Kokius praktinius koučingo metodus ir įrankius vadovas gali naudoti ugdydamas savo komandos narius?
PlačiauUgdomieji veiklos bei asmeninio augimo aptarimo pokalbiai
Kaip užtikrinti, kad darbuotojai pasiektų nustatytus rezultatus? Kaip padėti darbuotojui pamatyti tobulintinas darbines situacijas?
Plačiau