„Verslo žinių“ akademija

  • Tik patyrę lektoriai – savo sričių profesionalai, mokymuose taikomas praktikas ne kartą išbandę savo veiklose
  • Mokymų grupėse ne daugiau nei 14 žmonių, tad turite puikią galimybę užduoti rūpimus klausimus, pasikonsultuoti
  • Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas

Įmonių finansai vadovams ir valdybų nariams

2023/06/13

Kaip užtikrinant strateginių krypčių įgyvendinimą ir optimaliai išnaudoti įmonių vadovams suteiktus resursus.

Plačiau

Derybų tango (2 dienos su Dariumi Pietariu)

2023/06/13

Tai derybininko psichologinė treniruotė, padedanti geriau išnaudoti savo įgūdžius sudėtingesnėse derybų situacijose.

Plačiau

Kaip sukurti į klientą orientuotą skambučių centrą?

2023/06/14

Kokie yra pagrindiniai elementai, leidžiantys turėti į klientus orientuotą skambučių centrą?

Plačiau

Strateginis vadovavimas ir efektyvus veiklos valdymas

2023/06/15

Kokių įgūdžių vadovavimui reikia? Kaip suformuoti stiprią komandą ir paskirstyti atsakomybes?

Plačiau

Pardavimas telefonu

2023/06/16

Kaip profesionaliai parduoti prekes ar paslaugas telefonu?

Plačiau

Pardavimo psichologija: kaip pasiekti geriausių pardavimo rezultatų?

2023/06/16

Kokių pardavėjo įgūdžių reikalauja šiuolaikinė konkurencinė aplinka? Kaip pardavėjo būsenos, nuostatos ir požiūriai lemia pardavimo rezultatus?

Plačiau

Drąsi ir efektyviai veikianti komanda. Vadovo vaidmuo ją kuriant

2023/06/19

Kokios komandos bus laiminčios ateityje? Kaip paskatinti komandos narius kelti ambicingus tikslus?

Plačiau

Atlygio sistemos suvaldymas: kaip susieti darbuotojo kuriamą vertę ir jo atlygį?

2023/06/20

Kaip matuoti ir vertinti atlygio sistemos efektyvumą?

Plačiau

Kaip susikurti komunikacijos rutinas ir sėkmingą vidinę komunikaciją komandoje, skyriuje, visoje įmonėje

2023/06/20

Kaip susikurti komunikacijos rutinas ir sėkmingą vidinę komunikaciją komandoje, skyriuje, visoje įmonėje

Plačiau

Vebinaras. Pavogtas dėmesys - kaip būti produktyviam skaitmeninės blaškos amžiuje

2023/06/20

Kodėl ir kaip technologijų įmonės kovoja dėl mūsų dėmesio? Dėl ko darbo dienos pabaigoje jaučiame stresą ir nuovargį, net jei, regis, kalnų nenuvertėme?

Plačiau

Bendrovių valdysena. Valdybos uždaviniai

2023/06/27

Mokymuose susipažinsite su pagrindiniais bendrovių valdysenos principais, apžvelgsime pagrindinius valdybos uždavinius.

Plačiau

Procesų valdymo diegimas

2023/06/28

Kaip įmonėje dokumentuoti veiklą ir kokius rodiklius naudoti, kad procesų valdymo diegimas būtų sėkmingas?

Plačiau

Kaip dirbti su svarbiausiais klientais (Key Accounts) ir padidinti jų skaičių?

2023/06/28

Kaip padidinti pardavimus, išsaugoti klientų lojalumą, pritraukti naujų klientų?

Plačiau

Tiekimo grandinės valdymo KPI

2023/07/04

Laiku atvykstantis transportas, augantys pardavimai, optimalūs prekių ir žaliavų sandėlių likučiai, sklandus gamybos planavimas.

Plačiau

DISC bendravimo su klientais strategijos

2023/08/22

Kokie yra klientų elgsenos modeliai ir kaip juos atpažinti aptarnaujant, parduodant ar derantis?

Plačiau

Kaip sukurti kokybiškai klientus aptarnaujančią organizaciją?

2023/08/29

KPI ir kitos objektyvios metrikos, leidžiančios objektyviai vertinti klientų patirtį.

Plačiau

Įmonių finansai ne finansininkams: ataskaitų analizė ir finansiniai rodikliai

2023/08/30

Kaip analizuoti įmonės pelningumą iš pelno (nuostolių) ataskaitos? Ką apie įmonės finansinę būklę atskleidžia balansas?

Plačiau

Procesų valdymas

2023/08/30

Mokymuose išmoksite identifikuoti įmonės procesus, įvertinti jų svarbą bei juos išmatuoti ir valdyti.

Plačiau

Papildomo pardavimo (upselling) organizavimas aptarnavimo metu

2023/08/30

Kaip padidinti vidutinį kliento krepšelį?

Plačiau

Efektyvus transporto įmonės valdymas

2023/08/30

Kaip sistemiškai susidėlioti transporto organizacijos procesus ir nusistatyti tinkamus rodiklius?

Plačiau

Kaip sukurti veikiančių rodiklių sistemą?

2023/08/31

Kokios yra dažniausios rodiklių neveikimo priežastys ir kaip su jomis kovoti?

Plačiau

Derybos su tiekėjais

2023/09/07

Kaip sužinoti, kokios yra realios tiekėjo galimybės ir ribos? Kokius argumentus naudoti, kad tiekėjai padarytų nuolaidų?

Plačiau

Vebinaras. Įtaigi komunikacija elektroniniu paštu

2023/09/08

Vebinaras skirtas visiems, kurie bendrauja, įtakoja, derina interesesus elektroniniu paštu.

Plačiau

Esminiai pardavimo proceso rodikliai (KPI ir OKR)

2023/09/13

Ką verta matuoti ir kaip tą padaryti? Kada verta naudoti KPI ir kada OKR?

Plačiau

Įmonės procesų modeliavimas: veiklų matomumui ir matavimui

2023/09/13

Kaip identifikuoti procesus ir juos aprašyti?

Plačiau

Komercinio NT nuoma – ką turi žinoti NT savininkas ir valdytojas

2023/09/14

Mokymuose dalyviai bus supažindinami su NT nuomos procesu, pateikiami praktiniai patarimai.

Plačiau

Profesionalus IT vadovas: efektyvus IT valdymas ir lyderystė (6 dienos)

2023/09/14

6 dienų mokymai IT vadovams ar tiems, kurie rengiasi jais tapti

Plačiau

Efektyvi įmonės struktūra. Kokiais principais formuoti pelno, paslaugų ir kokybės centrus?

2023/09/20

Kaip suprasti organizacijos vystymosi dinamiką? Kokiais principais turi būti formuojami pelno, paslaugų ir kokybės centrai?

Plačiau

Aš – naujas vadovas. 8 dienų programa naujai paskirtiems vadovams

2023/09/21

Naujiems viduriniosios grandies vadovams ar tiems, kurie rengiasi jais tapti skirti 7 dienų mokymai „Aš – naujas vadovas“.

Plačiau

Profesionalus pardavimo vadovas. 6 dienų programa

2023/09/21

Kaip sukurti efektyvią įmonės pardavimo strategiją, padidinti pardavėjų efektyvumą, tikslingai pasirinkti klientus?

Plačiau

Kaip kryptingai auginti verslo vertę?

2023/09/21

Kokie yra vertės KPI, kaip jų siekti ir sekti?

Plačiau

Sudėtingų situacijų su klientais valdymas

2023/09/26

Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką?

Plačiau

Finansų vadovas – strateginis partneris. 5 susitikimai

2023/09/26

Kaip būti strateginiu partneriu kitiems organizacijos skyriams? Kaip finansų vadovui įžvelgti grėsmes ir galimybes įmonėje?

Plačiau

Kaip greičiau įvesti naujokus į darbą?

2023/09/26

Kaip efektyviai ir kokybiškai apmokyti naujus darbuotojus?

Plačiau

Produktų kūrimas: kaip įvertinti, pasirinkti ir įgyvendinti geriausias idėjas?

2023/09/27

Kaip vertinti ir pasirinkti geriausias idėjas – kurti prototipus, testuoti ir suprasti, kurios idėjos atitinka klientų lūkesčius?

Plačiau

Efektyvi komunikacija gamybinėje organizacijoje: kaip išvengti pasipriešinimo ir konfliktų

2023/09/27

Kaip išvengti nesusikalbėjimų ir dėl to kylančių problemų skirtinguose gamybinės organizacijos padaliniuose

Plačiau

Produktų vadovų klubas

2023/09/28

Klubo tikslas – suburti produktus kuriančius ir tobulinančius profesionalus ir drauge ieškoti sprendimų, vedančių paklausių produktų link.

Plačiau

Standartizuotas kompetencijų valdymo modelis: „Kompetencijų matrica“

2023/09/28

Kaip susieti kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei karjeros planu?

Plačiau

Komercinio NT verslo pirkimas ir pardavimas: teisiniai ir praktiniai aspektai

2023/09/28

Kaip padidinti komercinio NT vertę, ją „užfiksuoti“ bei tinkamai „įpakuoti“ ir pasiūlyti rinkai už geriausią kainą?

Plačiau

Emociškai stiprus pardavėjas: kaip emocinę informaciją išnaudoti geresniems rezultatams?

2023/09/29

Kaip valdyti klientų abejones, reaguoti į nesėkmes ir stiprinti pasitikėjimą savimi?

Plačiau

Gamybos planavimo KPI

2023/10/04

Kaip planuoti gamybos proceso etapus ir laiku įvykdyti gamybos užsakymus?

Plačiau

Istorijų pasakojimas ir kūrybinis rašymas

2023/10/04

Kaip sklandžiai ir vaizdingai reikšti mintis raštu?

Plačiau

Nuo vadovavimo link lyderystės: kaip sutelkti žmones bendram tikslui

2023/10/11

Kada vadovavimo nepakanka ir kiek lyderystės reikia skirtinguose vadovavimo lygiuose?

Plačiau

Savininko atsitraukimas: kaip atsitraukti nuo verslo valdymo išliekant versle

2023/10/18

Verslo įkūrėjo atsitraukimas nuo savo įmonės valdymo yra didelis ir sudėtingas pokytis ne tik savininkui, bet ir visai įmonei..

Plačiau

Pardavimo proceso optimizavimas: kaip sutrumpinti pardavimo ciklą ir padidinti maržą?

2023/10/18

Pardavimo strategija, metodika, kanalai, pardavimo ir klientų aptarnavimo procesai.

Plačiau

Kaip pritraukti ir išlaikyti talentus: darbuotojo patirtis organizacijoje nuo pirmo pokalbio

2023/10/19

Kaip užtikrinti darbuotojo patirtį organizacijoje, kad jis norėtų prie jos prisijungti ir likti?

Plačiau

Kaip ugdant emocinį intelektą atverti galimybes savo asmeninei ir profesinei sėkmei?

2023/10/19

Kaip pasiekti ir išlaikyti pastoviai aukštą efektyvumą ilgalaikėje perspektyvoje?

Plačiau

Darbuotojų veiklos efektyvumo didinimas: metodai ir įrankiai vadovui

2023/10/25

Kokius praktinius koučingo metodus ir įrankius vadovas gali naudoti ugdydamas savo komandos narius?

Plačiau

Ugdomieji veiklos bei asmeninio augimo aptarimo pokalbiai

2023/12/07

Kaip užtikrinti, kad darbuotojai pasiektų nustatytus rezultatus? Kaip padėti darbuotojui pamatyti tobulintinas darbines situacijas?

Plačiau

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva