Kaip sukurti efektyvią įmonės pardavimo strategiją, suburti profesionalią komandą ir pardavimo valdymo veiksmų planą? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip sudaryti pardavimų didinimo, klientų lojalumo išsaugojimo, naujų klientų pritraukimo veiksmų planą? Kaip derėtis su svarbiausiais klientais (Key Accounts)? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip stiprinti pardavėjų psichologinį pasiruošimą, pasitikėjimą savimi, emocinį atsparumą ir motyvaciją? Tik 14 dalyvių.
Kaip derėtis su ekonomiškai ar finansiškai stipresniais partneriais? Kaip derėtis, kai patiriamas aplinkos spaudimas: psichologinis, laiko, rizikos, išteklių trūkumo? Tik 14 vietų
Kaip efektyviau komunikuoti produkto/ paslaugos vertę? Kaip geriau pasiruošti pokalbiui su klientais, suprasti jų lūkesčius ir pasiekti abipusiai naudingų susitarimų?
Kaip naudoti vertės pardavimą siekiant sukurti ilgalaikius santykius su klientais? Kaip parduoti vertę, o ne kainą? Tik 14 vietų.
Kaip suvokti klientų poreikius, klausti ir gauti atsakymus, valdyti klientų prieštaravimus, kalbėti naudos klientui kalba? Tik 14 vietų.
Kaip pasiruošti deryboms ir jas vesti nenuolaidžiaujant? Kaip elgtis patekus į aklavietę? Tik 14 vietų.
„E-commerce vadovų konferencija“ – tai renginys, skirtas elektroninės prekybos verslų vadovams, siekiantiems suprasti šio verslo vystymo iššūkius, sprendimus ir ateities kryptis
Kaip klientas priima sprendimą pirkti? Kaip atrasti vidinę motyvaciją, ją sustiprinti ir išlaikyti siekiant nuolatinių pardavimo rezultatų?