Kaip sukurti efektyvią įmonės pardavimo strategiją, suburti profesionalią komandą ir pardavimo valdymo veiksmų planą? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip atpažinti ir suprasti kliento būsenas, emocijas, nuotaikas? Kaip įveikti atidėliojimą, „blogas dienas“ ir kitus motyvaciją mažinančius dalykus? Kaip treniruoti atsparumą? Tik 14 vietų
Rezultatai, pastangos, gebėjimai, nuostatos – ką galima išmatuoti, o ko ne. Tarptautinės ir mūsų šalies praktikos naudojant OKR. Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Koks turi būti „šaltas“ skambutis, follow - up s, santykio palaikymo skambutis? Koks turi būti kalbėjimo tempas, intonacija, pauzės? Pokalbio struktūra. Tik 14 vietų
Kaip sudaryti pardavimų didinimo, klientų lojalumo išsaugojimo, naujų klientų pritraukimo veiksmų planą? Kaip derėtis su svarbiausiais klientais (Key Accounts)? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip derėtis su ekonomiškai ar finansiškai stipresniais partneriais? Kaip derėtis, kai patiriamas aplinkos spaudimas: psichologinis, laiko, rizikos, išteklių trūkumo? Tik 14 vietų
Kokia turi būti pokalbio su klientu struktūra? Kaip pereiti nuo aptarnavimo į pardavimo pokalbį? Kokius rodiklius analizuoti, kad papildomas pardavimas būtų tvarus? Tik 14 vietų
Kaip gerinti ilgo pardavimo veiklos planavimo, organizavimo, vykdymo ir derybų vedimo kompetencijas? Kaip sutrumpinti ilgų pardavimų procesą? Tik 14 vietų.
Kokios svarbiausias pardavimo kompetencijos ir kaip jas stiprinti? Koks pokalbis klientui neša vertę? Kaip užtikrinti pasitikėjimą skirtingose situacijose? Tik 14 vietų.