Susiesite kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei karjeros planu. Išgryninsite konkrečių pareigybių darbuotojų kompetencijas. Tik 14 vietų
Kaip strategiją paversti skyriaus ar darbuotojų tikslais, teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį, formuoti ir motyvuoti komandą, sudaryti skyriaus biudžetą ir kt. Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip parengti ir efektyviai įgyvendinti vidinės komunikacijos planą? Kaip matuoti KPI? Kaip išvengti komunikacijos triukšmo ir spam‘o? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip stiprinti bendradarbiavimą tarp padalinių? Kaip gerinti visų, net ir nedirbančių su klientais tiesiogiai, orientaciją į išorinius klientus bei rezultatą jiems? Tik 14 vietų.
Kaip laviruoti tarp organizacijos galimybių ir rinkos spaudimo didinti atlyginimus? Kaip susieti darbuotojo kuriamą vertę ir jo atlygį? Tik 14 vietų.
Kaip efektyviai ir kokybiškai apmokyti naujus darbuotojus? Praktiškai išbandysite keturių žingsnių apmokymo metodiką, kurią galėsite pritaikyti savo įmonėje. Tik 14 vietų
Kaip bendradarbiauti su skirtingus interesus turinčiais žmonėmis ir grupėmis? Neįprastų bei sunkių situacijų valdymas. Kaip efektyviausiai atstatyti emocinę pusiausvyrą po sunkios situacijos? Tik 14 vietų
Kaip komandoje sumažinti šališkumą, sklandžiai pereiti prie naujų procesų, technologijų ar struktūrų ir sumažinti komandų pasipriešinimą. Tik 14 vietų
Kaip vadovauti komandai, kai pats esi „žaidžiantis treneris“, t.y. vadovas ir komandos narys vienu metu?
Praktiniai įrankiai, kaip savarankiškai organizuoti darbdavio įvaizdžio strategijos kūrimo procesą jūsų įmonėje. Tik 14 vietų.
Kokios svarbiausias pardavimo kompetencijos ir kaip jas stiprinti? Koks pokalbis klientui neša vertę? Kaip užtikrinti pasitikėjimą skirtingose situacijose? Tik 14 vietų.