Kaip įkvėpti, įgalinti ir strategiškai auginti savo vadovų potencialą? Kaip motyvuoti vadovus, skatinti jų savarankiškumą, suteikti aiškią kryptį ir erdvę iniciatyvoms? Tik 14 vietų.
Kaip darbuotojų rezultatus, rodiklius susieti su darbuotojų vertinimo ir/arba atlygio sistema? Kaip atlikti atlygio atotrūkių įsivertinimo auditą, remiantis darbuotojų rezultatų rodikliais? Tik 14 vietų.
Kaip auginti, ugdyti ir motyvuoti savo komandą? Kaip geriau pažinti save ir savo komandos narius, stiprinti bendravimą komandoje ir atvirumą, komandiškumą bei gebėjimą klausytis vienas kito? Tik 14 vietų.
Kokie yra atsipalaidavimo pratimai, padedantys suvaldyti įtampą sudėtingose situacijose ir po jų? Kaip išvengti konfliktų, kylančių dėl emocinės įtampos? Tik 14 vietų.
Kaip vadovams atpažinti darbuotojų poreikius, suteikti jiems tikslingą atsaką bei tuo pačiu subalansuoti organizacijos galimybes su asmeniniais darbuotojų lūkesčiais? Tik 14 vietų.
Kaip bendradarbiauti su skirtingais sudėtingų žmonių tipais, patenkinant ir tų žmonių, ir savo poreikius? Kaip valdyti manipuliacijas? Tik 14 vietų
Lavinsite strateginio mąstymo, organizavimo, tikslų ir užduočių formulavimo įgūdžius. Susidarysite konkretų veiksmų planą, kaip pasiekti geresnių rezultatų. Tik 14 vietų
Kaip iššaukti juoką ir pozityvias emocijas tiek darbe, tiek asmeniniuose santykiuose?Kaip stiprinti savo humoro raumenį, kuris padės labiau pasitikėti savo autentiškumu ir spontaniškumu, sprendžiant net sudėtingiausias situacijas? Tik 14 vietų.
Kaip įgyvendinti ES skaidraus atlygio direktyvos reikalavimus su kompetencijų valdymo modeliu? Tik 14 vietų.
Kaip vadovauti komandai, kai pats esi „žaidžiantis treneris“, t.y. vadovas ir komandos narys vienu metu?
Kaip strategiją paversti skyriaus ar darbuotojų tikslais, teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį, formuoti ir motyvuoti komandą, sudaryti skyriaus biudžetą ir kt. Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip stiprinti bendradarbiavimą tarp padalinių? Kaip gerinti visų, net ir nedirbančių su klientais tiesiogiai, orientaciją į išorinius klientus bei rezultatą jiems? Tik 14 vietų.
Kaip laviruoti tarp organizacijos galimybių ir rinkos spaudimo didinti atlyginimus? Kaip susieti darbuotojo kuriamą vertę ir jo atlygį? Tik 14 vietų.
Kaip parengti ir efektyviai įgyvendinti vidinės komunikacijos planą? Kaip matuoti KPI? Kaip išvengti komunikacijos triukšmo ir spam‘o? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip vadovauti komandai, kai pats esi „žaidžiantis treneris“, t.y. vadovas ir komandos narys vienu metu?
Kaip atpažinti sudėtingų klientų elgesio modelius, kaip reaguoti ramiai ir konstruktyviai bei apsisaugoti nuo perdegimo?
Kaip atpažinti psichologinius ir struktūrinius komandos trikdžius, taikyti sąmoningos komunikacijos principus, kurti atsparias ir produktyvias komandas?