„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ renginių tikslas – perteikti sėkmingai dirbančių profesionalų patirtį, inicijuoti įvairių verslo sričių atstovų bendravimą, drauge ieškoti atsakymų į iškilusius klausimus ir keistis idėjomis.

Dėl vidinių mokymų susisiekime e. paštu [email protected] arba telefonu + 370 5 250 7199.

2024/05/09

Susiesite kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei karjeros planu. Išgryninsite konkrečių pareigybių darbuotojų kompetencijas. Tik 14 vietų

2024/09/12 -

Kaip strategiją paversti skyriaus ar darbuotojų tikslais, teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį, formuoti ir motyvuoti komandą, sudaryti skyriaus biudžetą ir kt. Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien

2024/05/16

Kaip parengti ir efektyviai įgyvendinti vidinės komunikacijos planą? Kaip matuoti KPI? Kaip išvengti komunikacijos triukšmo ir spam‘o? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien

2024/09/25

Kaip stiprinti bendradarbiavimą tarp padalinių? Kaip gerinti visų, net ir nedirbančių su klientais tiesiogiai, orientaciją į išorinius klientus bei rezultatą jiems? Tik 14 vietų.

2024/09/12

Kaip laviruoti tarp organizacijos galimybių ir rinkos spaudimo didinti atlyginimus? Kaip susieti darbuotojo kuriamą vertę ir jo atlygį? Tik 14 vietų.

2024/08/22

Kaip efektyviai ir kokybiškai apmokyti naujus darbuotojus? Praktiškai išbandysite keturių žingsnių apmokymo metodiką, kurią galėsite pritaikyti savo įmonėje. Tik 14 vietų

2024/05/16

Kaip bendradarbiauti su skirtingus interesus turinčiais žmonėmis ir grupėmis? Neįprastų bei sunkių situacijų valdymas. Kaip efektyviausiai atstatyti emocinę pusiausvyrą po sunkios situacijos? Tik 14 vietų

2024/06/10

Kaip komandoje sumažinti šališkumą, sklandžiai pereiti prie naujų procesų, technologijų ar struktūrų ir sumažinti komandų pasipriešinimą. Tik 14 vietų

2024/05/22

Kaip vadovauti komandai, kai pats esi „žaidžiantis treneris“, t.y. vadovas ir komandos narys vienu metu?

2024/06/13

Praktiniai įrankiai, kaip savarankiškai organizuoti darbdavio įvaizdžio strategijos kūrimo procesą jūsų įmonėje. Tik 14 vietų.

2024/08/22

Kokios svarbiausias pardavimo kompetencijos ir kaip jas stiprinti? Koks pokalbis klientui neša vertę? Kaip užtikrinti pasitikėjimą skirtingose situacijose? Tik 14 vietų.

Atsiprašome, bet rezultatų neradome.