Kaip stiprinti bendradarbiavimą tarp padalinių? Kaip gerinti visų, net ir nedirbančių su klientais tiesiogiai, orientaciją į išorinius klientus bei rezultatą jiems? Tik 14 vietų.
Kaip parengti ir efektyviai įgyvendinti vidinės komunikacijos planą? Kaip matuoti KPI? Kaip išvengti komunikacijos triukšmo ir spam‘o? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip suburti komandą, kuri garantuotų tinkamą sprendimų įgyvendinimą? Kokie yra 8 sprendimų priėmimo žingsniai ir kaip juos teisingai realizuoti? Tik 14 vietų
Kaip paskatinti komandos narius kelti ambicingus tikslus, prisiimti atsakomybę už rezultatus? Kaip padėti komandai prisitaikyti prie pokyčių? Tik 14 vietų.
Kokie yra atsipalaidavimo pratimai, padedantys suvaldyti įtampą sudėtingose situacijose ir po jų? Kaip išvengti konfliktų, kylančių dėl emocinės įtampos? Tik 14 vietų.
Kaip didinti darbuotojų motyvaciją ir lojalumą, skatinant jų įsipareigojimą ir atsidavimą organizacijai? Tik 14 vietų.
Kaip vadovauti komandai, kai pats esi „žaidžiantis treneris“, t.y. vadovas ir komandos narys vienu metu?
Kaip iškelti tikslus ir tikslų nustatymo procese užtikrinti orientaciją į rezultatą ir ambicijos lygį? Kodėl tikslai ir rodikliai nemotyvuoja? Tik 14 vietų.
Susiesite kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei karjeros planu. Išgryninsite konkrečių pareigybių darbuotojų kompetencijas. Tik 14 vietų
Kaip laviruoti tarp organizacijos galimybių ir rinkos spaudimo didinti atlyginimus? Kaip susieti darbuotojo kuriamą vertę ir jo atlygį? Tik 14 vietų.
Kaip didinti motyvaciją ir pasitikėjimą savimi darbe? Kaip keisti savo reakciją į sudėtingas situacijas? Kaip bendradarbiauti su kitais žmonėmis? Tik 14 vietų.
Kaip strategiją paversti skyriaus ar darbuotojų tikslais, teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį, formuoti ir motyvuoti komandą, sudaryti skyriaus biudžetą ir kt. Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip bendradarbiauti su skirtingais sudėtingų žmonių tipais, patenkinant ir tų žmonių, ir savo poreikius? Kaip valdyti manipuliacijas? Tik 14 vietų
Ką būtina aptarti pokalbio metu? Kaip vertinti praėjusio periodo veiklos tikslus ir kelti naujus ateinančiam periodui? Kaip vadovui suprasti kiekvieno darbuotojo motyvaciją?
Kaip ugdyti komandos kompetencijas, kad ji gebėtų savarankiškai spręsti problemas ir siekti aukštų rezultatų?