Kaip sukurti veikiančių rodiklių sistemą?
Kokios yra dažniausios rodiklių neveikimo priežastys ir kaip su jomis kovoti?
PlačiauSprendimų priėmimas pasitelkiant kritinį mąstymą
Kaip analizuoti savo pačių mąstymą ir jo įtaką situacijų vertinimui?
PlačiauKaip dirbti su svarbiausiais klientais (Key Accounts) ir padidinti jų skaičių?
Kaip padidinti pardavimus, išsaugoti klientų lojalumą, pritraukti naujų klientų?
PlačiauStrateginis vadovavimas ir efektyvus veiklos valdymas
Kokių įgūdžių vadovavimui reikia? Kaip suformuoti stiprią komandą ir paskirstyti atsakomybes?
PlačiauĮ klientą orientuoto skambučių centro veiklos organizavimas
Kokie yra pagrindiniai elementai, leidžiantys turėti į klientus orientuotą skambučių centrą?
PlačiauProfesionalus pardavimo vadovas. 6 dienų programa
Kaip sukurti efektyvią įmonės pardavimo strategiją, padidinti pardavėjų efektyvumą, tikslingai pasirinkti klientus?
PlačiauVebinaras. Atlygio valdymas augant kaštams
Vebinaras skirtas įmonių vadovams, personalo, komandų vadovams, personalo specialistams, kurie įmonėse rūpinasi darbuotojų atlyginimo sistema
PlačiauKlientų skundų valdymas
Kaip įvertinti ir atskirti, kada skundas yra reali grėsmė įmonei?
PlačiauSudėtingų situacijų su klientais valdymas
Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką?
PlačiauĮmonės strategija: procesas, įrankiai ir naujos galimybės
Kada organizacijai reikia strategijos? Ar strategija veiksminga didelio neapibrėžtumo sąlygomis?
PlačiauDerybų strategijos ir taktikos: kaip pasiekti rezultatų
Kaip pasiruošti deryboms psichologiškai ir techniškai? 9 profesionalaus derybininko įgūdžiai
PlačiauKaip sukurti kokybiškai klientus aptarnaujančią organizaciją?
KPI ir kitos objektyvios metrikos, leidžiančios objektyviai vertinti klientų patirtį.
PlačiauVidinė komunikacija – kaip užtikrinti dialogą organizacijos viduje
Kaip kurti patrauklesnį, darbuotojus pasiekiantį turinį? Kokie įrankiai padeda atlikti vidinės komunikacijos auditą?
PlačiauPapildomo pardavimo (upselling) organizavimas aptarnavimo metu
Kaip padidinti vidutinį kliento krepšelį?
PlačiauDrąsi ir efektyviai veikianti komanda. Vadovo vaidmuo ją kuriant
Kokios komandos bus laiminčios ateityje? Kaip paskatinti komandos narius kelti ambicingus tikslus?
PlačiauVebinaras. Duomenų saugos incidentai įmonėse. Ką svarbu žinoti IT vadovui?
Kaip IT vadovui pasiruošti duomenų saugos pažeidimams
PlačiauBendrovių valdysena. Valdybos uždaviniai
Mokymuose susipažinsite su pagrindiniais bendrovių valdysenos principais, apžvelgsime pagrindinius valdybos uždavinius.
PlačiauTiekimo grandinės valdymo KPI
Laiku atvykstantis transportas, augantys pardavimai, optimalūs prekių ir žaliavų sandėlių likučiai, sklandus gamybos planavimas.
PlačiauEfektyvi komunikacija gamybinėje organizacijoje: kaip išvengti pasipriešinimo ir konfliktų
Kaip išvengti nesusikalbėjimų ir dėl to kylančių problemų skirtinguose gamybinės organizacijos padaliniuose
PlačiauStandartizuotas kompetencijų valdymo modelis: „Kompetencijų matrica“
Kaip susieti kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei karjeros planu?
PlačiauEsminiai vartotojų psichologijos principai, padedantys padidinti pardavimus
Kaip pagerinti pardavimo procesą, taikant kainų psichologijos principus?
PlačiauKolegos – vidiniai įmonės klientai. Kaip gerinti bendradarbiavimą ir didinti veiklos efektyvumą?
Kaip stiprinti bendradarbiavimą tarp padalinių?
PlačiauKaip kryptingai auginti verslo vertę?
Kokie yra vertės KPI, kaip jų siekti ir sekti?
PlačiauProcesų valdymo diegimas
Kaip įmonėje dokumentuoti veiklą ir kokius rodiklius naudoti, kad procesų valdymo diegimas būtų sėkmingas?
PlačiauVebinaras. Investavimo į akcijas ABC
Investavimo į akcijas pagrindai: pelningumas, rizikos, grąža, kaštai. Praktiniai investavimo į akcijas pavyzdžiai
PlačiauProjektų valdymas
Pagrindiniai projektų valdymo principai mokymuose, kuriuos veda „Swedbank“ projektų portfelio vadovas Saulius Šimkonis.
PlačiauNuo vadovavimo link lyderystės: kaip sutelkti žmones bendram tikslui
Kada vadovavimo nepakanka ir kiek lyderystės reikia skirtinguose vadovavimo lygiuose?
PlačiauEsminiai pardavimo proceso rodikliai (KPI ir OKR)
Ką verta matuoti ir kaip tą padaryti? Kada verta naudoti KPI ir kada OKR?
PlačiauRizikų valdymas projektuose
Kaip atlikti detalią rizikų analizę ir suplanuoti rizikų atsako veiksmus?
PlačiauĮmonės procesų modeliavimas: veiklų matomumui ir matavimui
Kaip identifikuoti procesus ir juos aprašyti?
PlačiauKaip ugdant emocinį intelektą atverti galimybes savo asmeninei ir profesinei sėkmei?
Kaip pasiekti ir išlaikyti pastoviai aukštą efektyvumą ilgalaikėje perspektyvoje?
PlačiauStatybos rangos sutartys – kaip laimėti abiem pusėms
Kokios yra pagrindinės užsakovo ir rangovo teisės ir pareigos?
PlačiauSavininko atsitraukimas: kaip atsitraukti nuo verslo valdymo išliekant versle
Verslo įkūrėjo atsitraukimas nuo savo įmonės valdymo yra didelis ir sudėtingas pokytis ne tik savininkui, bet ir visai įmonei..
PlačiauKliento pažinimu grįstas pardavimas
15 skirtingų būdų parduoti – kokie yra klientų tipai ir kaip su kiekvienu bendrauti?
PlačiauKoučingo praktikos organizacijoje darbuotojų veiklos efektyvumui didinti
Kokius praktinius koučingo metodus ir įrankius vadovas gali naudoti ugdydamas savo komandos narius?
PlačiauInovacijų kūrimas produktų vadovams: kaip įvertinti, pasirinkti ir įgyvendinti geriausias idėjas?
Kaip vertinti ir pasirinkti geriausias idėjas – kurti prototipus, testuoti ir suprasti, kurios idėjos atitinka klientų lūkesčius?
PlačiauDerybos su tiekėjais
Kaip sužinoti, kokios yra realios tiekėjo galimybės ir ribos? Kokius argumentus naudoti, kad tiekėjai padarytų nuolaidų?
PlačiauGamybos planavimo KPI
Kaip planuoti gamybos proceso etapus ir laiku įvykdyti gamybos užsakymus?
PlačiauIstorijų pasakojimas ir kūrybinis rašymas
Kaip sklandžiai ir vaizdingai reikšti mintis raštu?
PlačiauProduktų vadovų klubas
Klubo tikslas – suburti produktus kuriančius ir tobulinančius profesionalus ir drauge ieškoti sprendimų, vedančių paklausių produktų link.
PlačiauVeiklos architektūra: kaip sukurti procesų, technologijų, organizacinės struktūros ir kitų veiklos elementų visumą?
Kaip kurti, diegti ir tobulinti veiklos architektūrą?
PlačiauEmociškai stiprus pardavėjas: kaip emocinę informaciją išnaudoti geresniems rezultatams?
Kaip valdyti klientų abejones, reaguoti į nesėkmes ir stiprinti pasitikėjimą savimi?
PlačiauIT Team Leader rolė organizacijoje: kaip vadovauti komandai, kai esi vadovas ir komandos narys vienu metu?
Kaip vadovauti komandai, kai pats esi „žaidžiantis treneris“, t.y. vadovas ir komandos narys vienu metu?
PlačiauĮmonių finansai vadovams ir valdybų nariams
Kaip užtikrinant strateginių krypčių įgyvendinimą ir optimaliai išnaudoti įmonių vadovams suteiktus resursus.
PlačiauDerybų tango (2 dienos su Dariumi Pietariu)
Tai derybininko psichologinė treniruotė, padedanti geriau išnaudoti savo įgūdžius sudėtingesnėse derybų situacijose.
PlačiauPardavimo psichologija: kaip pasiekti geriausių pardavimo rezultatų?
Kokių pardavėjo įgūdžių reikalauja šiuolaikinė konkurencinė aplinka? Kaip pardavėjo būsenos, nuostatos ir požiūriai lemia pardavimo rezultatus?
PlačiauProcesų valdymas
Mokymuose išmoksite identifikuoti įmonės procesus, įvertinti jų svarbą bei juos išmatuoti ir valdyti.
PlačiauVebinaras. Įtaigi komunikacija elektroniniu paštu
Vebinaras skirtas visiems, kurie bendrauja, įtakoja, derina interesesus elektroniniu paštu.
Plačiau