„Verslo žinių“ akademija

  • Tik patyrę lektoriai – savo sričių profesionalai, mokymuose taikomas praktikas ne kartą išbandę savo veiklose
  • Mokymų grupėse ne daugiau nei 14 žmonių, tad turite puikią galimybę užduoti rūpimus klausimus, pasikonsultuoti
  • Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas

Jei turėsite klausimų arba norėtumėte aptarti vidinių mokymų poreikį, susisiekime e. paštu [email protected] arba telefonu + 370 5 250 7199.

Kaip sukurti veikiančių rodiklių sistemą?

2023/04/05

Kokios yra dažniausios rodiklių neveikimo priežastys ir kaip su jomis kovoti?

Plačiau

Sprendimų priėmimas pasitelkiant kritinį mąstymą

2023/04/18

Kaip analizuoti savo pačių mąstymą ir jo įtaką situacijų vertinimui?

Plačiau

Pardavimas telefonu

2023/04/18

Kaip profesionaliai parduoti prekes ar paslaugas telefonu?

Plačiau

Kaip dirbti su svarbiausiais klientais (Key Accounts) ir padidinti jų skaičių?

2023/04/18

Kaip padidinti pardavimus, išsaugoti klientų lojalumą, pritraukti naujų klientų?

Plačiau

Strateginis vadovavimas ir efektyvus veiklos valdymas

2023/04/19

Kokių įgūdžių vadovavimui reikia? Kaip suformuoti stiprią komandą ir paskirstyti atsakomybes?

Plačiau

Į klientą orientuoto skambučių centro veiklos organizavimas

2023/04/19

Kokie yra pagrindiniai elementai, leidžiantys turėti į klientus orientuotą skambučių centrą?

Plačiau

Profesionalus pardavimo vadovas. 6 dienų programa

2023/04/19

Kaip sukurti efektyvią įmonės pardavimo strategiją, padidinti pardavėjų efektyvumą, tikslingai pasirinkti klientus?

Plačiau

Vebinaras. Atlygio valdymas augant kaštams

2023/04/19

Vebinaras skirtas įmonių vadovams, personalo, komandų vadovams, personalo specialistams, kurie įmonėse rūpinasi darbuotojų atlyginimo sistema

Plačiau

Klientų skundų valdymas

2023/04/20

Kaip įvertinti ir atskirti, kada skundas yra reali grėsmė įmonei?

Plačiau

Sudėtingų situacijų su klientais valdymas

2023/04/20

Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką?

Plačiau

Įmonės strategija: procesas, įrankiai ir naujos galimybės

2023/04/21

Kada organizacijai reikia strategijos? Ar strategija veiksminga didelio neapibrėžtumo sąlygomis?

Plačiau

Derybų strategijos ir taktikos: kaip pasiekti rezultatų

2023/04/21

Kaip pasiruošti deryboms psichologiškai ir techniškai? 9 profesionalaus derybininko įgūdžiai

Plačiau

Kaip sukurti kokybiškai klientus aptarnaujančią organizaciją?

2023/04/25

KPI ir kitos objektyvios metrikos, leidžiančios objektyviai vertinti klientų patirtį.

Plačiau

Vidinė komunikacija – kaip užtikrinti dialogą organizacijos viduje

2023/04/25

Kaip kurti patrauklesnį, darbuotojus pasiekiantį turinį? Kokie įrankiai padeda atlikti vidinės komunikacijos auditą?

Plačiau

Papildomo pardavimo (upselling) organizavimas aptarnavimo metu

2023/04/25

Kaip padidinti vidutinį kliento krepšelį?

Plačiau

Drąsi ir efektyviai veikianti komanda. Vadovo vaidmuo ją kuriant

2023/04/25

Kokios komandos bus laiminčios ateityje? Kaip paskatinti komandos narius kelti ambicingus tikslus?

Plačiau

Vebinaras. Duomenų saugos incidentai įmonėse. Ką svarbu žinoti IT vadovui?

2023/04/25

Kaip IT vadovui pasiruošti duomenų saugos pažeidimams

Plačiau

Bendrovių valdysena. Valdybos uždaviniai

2023/04/26

Mokymuose susipažinsite su pagrindiniais bendrovių valdysenos principais, apžvelgsime pagrindinius valdybos uždavinius.

Plačiau

Tiekimo grandinės valdymo KPI

2023/04/26

Laiku atvykstantis transportas, augantys pardavimai, optimalūs prekių ir žaliavų sandėlių likučiai, sklandus gamybos planavimas.

Plačiau

Efektyvi komunikacija gamybinėje organizacijoje: kaip išvengti pasipriešinimo ir konfliktų

2023/04/26

Kaip išvengti nesusikalbėjimų ir dėl to kylančių problemų skirtinguose gamybinės organizacijos padaliniuose

Plačiau

Standartizuotas kompetencijų valdymo modelis: „Kompetencijų matrica“

2023/04/26

Kaip susieti kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei karjeros planu?

Plačiau

Esminiai vartotojų psichologijos principai, padedantys padidinti pardavimus

2023/04/27

Kaip pagerinti pardavimo procesą, taikant kainų psichologijos principus?

Plačiau

Kaip kryptingai auginti verslo vertę?

2023/04/27

Kokie yra vertės KPI, kaip jų siekti ir sekti?

Plačiau

Procesų valdymo diegimas

2023/04/27

Kaip įmonėje dokumentuoti veiklą ir kokius rodiklius naudoti, kad procesų valdymo diegimas būtų sėkmingas?

Plačiau

Vebinaras. Investavimo į akcijas ABC

2023/04/27

Investavimo į akcijas pagrindai: pelningumas, rizikos, grąža, kaštai. Praktiniai investavimo į akcijas pavyzdžiai

Plačiau

Projektų valdymas

2023/05/03

Pagrindiniai projektų valdymo principai mokymuose, kuriuos veda „Swedbank“ projektų portfelio vadovas Saulius Šimkonis.

Plačiau

Nuo vadovavimo link lyderystės: kaip sutelkti žmones bendram tikslui

2023/05/04

Kada vadovavimo nepakanka ir kiek lyderystės reikia skirtinguose vadovavimo lygiuose?

Plačiau

Esminiai pardavimo proceso rodikliai (KPI ir OKR)

2023/05/09

Ką verta matuoti ir kaip tą padaryti? Kada verta naudoti KPI ir kada OKR?

Plačiau

Rizikų valdymas projektuose

2023/05/09

Kaip atlikti detalią rizikų analizę ir suplanuoti rizikų atsako veiksmus?

Plačiau

Įmonės procesų modeliavimas: veiklų matomumui ir matavimui

2023/05/10

Kaip identifikuoti procesus ir juos aprašyti?

Plačiau

Kaip ugdant emocinį intelektą atverti galimybes savo asmeninei ir profesinei sėkmei?

2023/05/10

Kaip pasiekti ir išlaikyti pastoviai aukštą efektyvumą ilgalaikėje perspektyvoje?

Plačiau

Statybos rangos sutartys – kaip laimėti abiem pusėms

2023/05/10

Kokios yra pagrindinės užsakovo ir rangovo teisės ir pareigos?

Plačiau

Savininko atsitraukimas: kaip atsitraukti nuo verslo valdymo išliekant versle

2023/05/11

Verslo įkūrėjo atsitraukimas nuo savo įmonės valdymo yra didelis ir sudėtingas pokytis ne tik savininkui, bet ir visai įmonei..

Plačiau

Kliento pažinimu grįstas pardavimas

2023/05/11

15 skirtingų būdų parduoti – kokie yra klientų tipai ir kaip su kiekvienu bendrauti?

Plačiau

Koučingo praktikos organizacijoje darbuotojų veiklos efektyvumui didinti

2023/05/16

Kokius praktinius koučingo metodus ir įrankius vadovas gali naudoti ugdydamas savo komandos narius?

Plačiau

Inovacijų kūrimas produktų vadovams: kaip įvertinti, pasirinkti ir įgyvendinti geriausias idėjas?

2023/05/17

Kaip vertinti ir pasirinkti geriausias idėjas – kurti prototipus, testuoti ir suprasti, kurios idėjos atitinka klientų lūkesčius?

Plačiau

Derybos su tiekėjais

2023/05/17

Kaip sužinoti, kokios yra realios tiekėjo galimybės ir ribos? Kokius argumentus naudoti, kad tiekėjai padarytų nuolaidų?

Plačiau

Gamybos planavimo KPI

2023/05/17

Kaip planuoti gamybos proceso etapus ir laiku įvykdyti gamybos užsakymus?

Plačiau

Istorijų pasakojimas ir kūrybinis rašymas

2023/05/17

Kaip sklandžiai ir vaizdingai reikšti mintis raštu?

Plačiau

Produktų vadovų klubas

2023/05/18

Klubo tikslas – suburti produktus kuriančius ir tobulinančius profesionalus ir drauge ieškoti sprendimų, vedančių paklausių produktų link.

Plačiau

Emociškai stiprus pardavėjas: kaip emocinę informaciją išnaudoti geresniems rezultatams?

2023/05/26

Kaip valdyti klientų abejones, reaguoti į nesėkmes ir stiprinti pasitikėjimą savimi?

Plačiau

IT Team Leader rolė organizacijoje: kaip vadovauti komandai, kai esi vadovas ir komandos narys vienu metu?

2023/05/30

Kaip vadovauti komandai, kai pats esi „žaidžiantis treneris“, t.y. vadovas ir komandos narys vienu metu?

Plačiau

Įmonių finansai vadovams ir valdybų nariams

2023/06/13

Kaip užtikrinant strateginių krypčių įgyvendinimą ir optimaliai išnaudoti įmonių vadovams suteiktus resursus.

Plačiau

Derybų tango (2 dienos su Dariumi Pietariu)

2023/06/13

Tai derybininko psichologinė treniruotė, padedanti geriau išnaudoti savo įgūdžius sudėtingesnėse derybų situacijose.

Plačiau

Pardavimo psichologija: kaip pasiekti geriausių pardavimo rezultatų?

2023/06/16

Kokių pardavėjo įgūdžių reikalauja šiuolaikinė konkurencinė aplinka? Kaip pardavėjo būsenos, nuostatos ir požiūriai lemia pardavimo rezultatus?

Plačiau

Procesų valdymas

2023/08/30

Mokymuose išmoksite identifikuoti įmonės procesus, įvertinti jų svarbą bei juos išmatuoti ir valdyti.

Plačiau

Vebinaras. Įtaigi komunikacija elektroniniu paštu

2023/09/08

Vebinaras skirtas visiems, kurie bendrauja, įtakoja, derina interesesus elektroniniu paštu.

Plačiau

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus