„Verslo žinių“ akademija

  • Tik patyrę lektoriai – savo sričių profesionalai, mokymuose taikomas praktikas ne kartą išbandę savo veiklose
  • Mokymų grupėse ne daugiau nei 14 žmonių, tad turite puikią galimybę užduoti rūpimus klausimus, pasikonsultuoti
  • Mokymų dalyviams išduodamas sertifikatas

Jei turėsite klausimų arba norėtumėte aptarti vidinių mokymų poreikį, susisiekime e. paštu [email protected] arba telefonu + 370 5 250 7199.

Procesų valdymo diegimas

2023/02/08

Kaip įmonėje dokumentuoti veiklą ir kokius rodiklius naudoti, kad procesų valdymo diegimas būtų sėkmingas?

Plačiau

Derybų tango (2 dienos su Dariumi Pietariu)

2023/02/09

Tai derybininko psichologinė treniruotė, padedanti geriau išnaudoti savo įgūdžius sudėtingesnėse derybų situacijose.

Plačiau

Verslo valdymo sistemos diegimas

2023/02/10

Kaip pasirinkti tinkamą verslo valdymo sistemą, įvertinti atsiperkamumą, įgyvendinti projektą ir valdyti rizikas?

Plačiau

Vebinaras. Nebaigtų statinių perleidimas. Kaip pasirengti statybos įstatymo reikalavimui perleisti tik 100 proc. užbaigtus statinius?

2023/02/10

Kaip pasirengti Statybos įstatymo reikalavimui perleisti tik 100 proc. užbaigtus statinius?

Plačiau

Papildomo pardavimo (upselling) organizavimas aptarnavimo metu

2023/02/22

Kaip padidinti vidutinį kliento krepšelį?

Plačiau

Finansų vadovas – strateginis partneris. 5 susitikimai

2023/02/22

Kaip būti strateginiu partneriu kitiems organizacijos skyriams? Kaip finansų vadovui įžvelgti grėsmes ir galimybes įmonėje?

Plačiau

Vebinaras. Statybos projektų valdymas

2023/02/22

Statybos projektų valdymo iššūkiai ir dažniausios klaidos. Statybos projekto etapai ir kas kiekviename jų svarbiausia siekiant sėkmingo projekto įgyvendinimo

Plačiau

Kaip sukurti rinkodaros ir pardavimų strategiją, kuri užtikrintų pardavimus?

2023/02/23

Kaip sukurti personalizuotus rinkodaros, komunikacijos ir pardavimo planus?

Plačiau

Skaitmeninių produktų valdymas

2023/02/23

Kaip planuoti, stebėti ir matuoti produkto vystymo progresą ir įgalinti kūrimo komandą efektyviau įgyvendinti tikslus?

Plačiau

Atsparus prekės ženklas: kaip strategiškai išnaudoti vartojimo asociacijas?

2023/02/24

Kaip atsirinkti, kokias pirkimo, vartojimo asociacijas turėtų stiprinti jūsų prekės ženklas?

Plačiau

Vidinė komunikacija – kaip užtikrinti dialogą organizacijos viduje

2023/02/24

Kaip kurti patrauklesnį, darbuotojus pasiekiantį turinį? Kokie įrankiai padeda atlikti vidinės komunikacijos auditą?

Plačiau

Tikslų žemėlapis: kaip išsikelti tikslus ir juos įgyvendinti

2023/02/24

Kaip išsikelti tikslus 2023 metams: finansinius, karjeros ir asmeninius. Kaip išsikeltus tikslus įgyvendinti?

Plačiau

Standartizuotas kompetencijų valdymo modelis: „Kompetencijų matrica“

2023/02/28

Kaip susieti kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei karjeros planu?

Plačiau

Įtaigi komunikacija: kaip perteikti savo idėją ir viešai kalbant daryti įtaką kitiems?

2023/02/28

Kaip parinkti tinkamiausią pasisakymo ir informacijos perteikimo metodą ir pasiruošti pranešimui?

Plačiau

Vebinaras. Komunikacija raštu: kodėl vienos istorijos užkabina, o kitos – ne?

2023/02/28

Rašymas padeda mums struktūruoti mąstymą bei ugdo gebėjimą geriau organizuoti veiklą

Plačiau

Pardavimas telefonu

2023/03/01

Kaip profesionaliai parduoti prekes ar paslaugas telefonu?

Plačiau

Klientų aptarnavimas: kaip pasirūpinti klientu, kad užtikrintume geriausią jo patirtį?

2023/03/01

Reklama, kitų klientų atsiliepimai, patirtis su konkurentais – sukuria klientų lūkesčius, kuriuos turi pateisinti klientus aptarnaujantys darbuotojai.

Plačiau

Sprendimų priėmimas pasitelkiant kritinį mąstymą

2023/03/02

Kaip analizuoti savo pačių mąstymą ir jo įtaką situacijų vertinimui?

Plačiau

Pardavimo pasiūlymo formavimas ir komunikacija klientui. Kaip parduoti efektyviau?

2023/03/03

Kaip paruošti pardavimo pasiūlymą ir komunikuoti su klientu?

Plačiau

Strateginis vadovavimas ir efektyvus veiklos valdymas

2023/03/07

Kokių įgūdžių vadovavimui reikia? Kaip suformuoti stiprią komandą ir paskirstyti atsakomybes?

Plačiau

Derybos su tiekėjais

2023/03/07

Kaip sužinoti, kokios yra realios tiekėjo galimybės ir ribos? Kokius argumentus naudoti, kad tiekėjai padarytų nuolaidų?

Plačiau

Gamybos planavimo KPI

2023/03/08

Kaip planuoti gamybos proceso etapus ir laiku įvykdyti gamybos užsakymus?

Plačiau

Agile vadovas: lyderystė nuolatinių pokyčių sąlygomis

2023/03/09

Kaip valdyti organizaciją globalioje rinkoje?

Plačiau

Vebinaras. Praktiniai patarimai kaip Jūsų organizacijai geriau susikalbėti

2023/03/09

Vebinaras apie tai kaip suburti ir įtraukti darbuotojus ir kurti tvarius tarpusavio ryšius organizacijoje

Plačiau

Vebinaras. 2023 m. tendencijų ir investicinio portfelio revizija

2023/03/10

Vebinaras skirtas visiems investuojantiems, kurie nuolatos seka ekonomikos naujienas, stebi pokyčius ir tendencijas tam tikruose sektoriuose ir įmonėse

Plačiau

Įmonės procesų modeliavimas: veiklų matomumui ir matavimui

2023/03/15

Kaip identifikuoti procesus ir juos aprašyti?

Plačiau

Profesionalus pardavimo vadovas. 6 dienų programa

2023/03/16

Kaip sukurti efektyvią įmonės pardavimo strategiją, padidinti pardavėjų efektyvumą, tikslingai pasirinkti klientus?

Plačiau

Kaip pritraukti ir išlaikyti talentus: darbuotojo patirtis organizacijoje nuo pirmo pokalbio

2023/03/16

Kaip užtikrinti darbuotojo patirtį organizacijoje, kad jis norėtų prie jos prisijungti ir likti?

Plačiau

Komercinio NT verslo pirkimas ir pardavimas: teisiniai ir praktiniai aspektai

2023/03/21

Kaip padidinti komercinio NT vertę, ją „užfiksuoti“ bei tinkamai „įpakuoti“ ir pasiūlyti rinkai už geriausią kainą?

Plačiau

Kliento pažinimu grįstas pardavimas

2023/03/21

15 skirtingų būdų parduoti – kokie yra klientų tipai ir kaip su kiekvienu bendrauti?

Plačiau

IT Team Leader rolė organizacijoje: kaip vadovauti komandai, kai esi vadovas ir komandos narys vienu metu?

2023/03/21

Kaip vadovauti komandai, kai pats esi „žaidžiantis treneris“, t.y. vadovas ir komandos narys vienu metu?

Plačiau

Komercinio NT nuoma – ką turi žinoti NT savininkas ir valdytojas

2023/03/22

Mokymuose dalyviai bus supažindinami su NT nuomos procesu, pateikiami praktiniai patarimai.

Plačiau

Produktų vadovų klubas

2023/03/23

Klubo tikslas – suburti produktus kuriančius ir tobulinančius profesionalus ir drauge ieškoti sprendimų, vedančių paklausių produktų link.

Plačiau

Emociškai stiprus pardavėjas: kaip emocinę informaciją išnaudoti geresniems rezultatams?

2023/03/23

Kaip valdyti klientų abejones, reaguoti į nesėkmes ir stiprinti pasitikėjimą savimi?

Plačiau

Procesų valdymas

2023/03/23

Mokymuose išmoksite identifikuoti įmonės procesus, įvertinti jų svarbą bei juos išmatuoti ir valdyti.

Plačiau

Įmonių finansai vadovams ir valdybų nariams

2023/03/29

Kaip užtikrinant strateginių krypčių įgyvendinimą ir optimaliai išnaudoti įmonių vadovams suteiktus resursus.

Plačiau

Esminiai pardavimo proceso rodikliai (KPI ir OKR)

2023/03/29

Ką verta matuoti ir kaip tą padaryti? Kada verta naudoti KPI ir kada OKR?

Plačiau

Projektų valdymas

2023/03/29

Pagrindiniai projektų valdymo principai mokymuose, kuriuos veda „Swedbank“ projektų portfelio vadovas Saulius Šimkonis.

Plačiau

Efektyvi įmonės struktūra. Kokiais principais formuoti pelno, paslaugų ir kokybės centrus?

2023/03/30

Kaip suprasti organizacijos vystymosi dinamiką? Kokiais principais turi būti formuojami pelno, paslaugų ir kokybės centrai?

Plačiau

Aš – naujas vadovas. 8 dienų programa naujai paskirtiems vadovams

2023/03/30

Naujiems viduriniosios grandies vadovams ar tiems, kurie rengiasi jais tapti skirti 7 dienų mokymai „Aš – naujas vadovas“.

Plačiau

Kaip greičiau įvesti naujokus į darbą?

2023/03/30

Kaip efektyviai ir kokybiškai apmokyti naujus darbuotojus?

Plačiau

Vebinaras. Laiminčios CRM praktikos

2023/03/30

Tinkamas CRM ir klientų įtraukimo įrankių naudojimas leidžia tiek didinti pardavimus ir gerinti klientų patirtį, tiek mažinti to kaštus

Plačiau

Kaip sukurti veikiančių rodiklių sistemą?

2023/04/05

Kokios yra dažniausios rodiklių neveikimo priežastys ir kaip su jomis kovoti?

Plačiau

Vertės srauto žemėlapio kūrimas: kaip surasti ir sumažinti vertės nekuriančius procesus?

2023/04/06

Kaip atpažinti proceso butelio kakliukus, surasti ir sumažinti vertės nekuriančius procesus?

Plačiau

Sudėtingų situacijų su klientais valdymas

2023/04/18

Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką?

Plačiau

Kaip dirbti su svarbiausiais klientais (Key Accounts) ir padidinti jų skaičių?

2023/04/18

Kaip padidinti pardavimus, išsaugoti klientų lojalumą, pritraukti naujų klientų?

Plačiau

Klientų skundų valdymas

2023/04/20

Kaip įvertinti ir atskirti, kada skundas yra reali grėsmė įmonei?

Plačiau

Kaip sukurti kokybiškai klientus aptarnaujančią organizaciją?

2023/04/25

KPI ir kitos objektyvios metrikos, leidžiančios objektyviai vertinti klientų patirtį.

Plačiau

Bendrovių valdysena. Valdybos uždaviniai

2023/04/26

Mokymuose susipažinsite su pagrindiniais bendrovių valdysenos principais, apžvelgsime pagrindinius valdybos uždavinius.

Plačiau

Tiekimo grandinės valdymo KPI

2023/04/26

Laiku atvykstantis transportas, augantys pardavimai, optimalūs prekių ir žaliavų sandėlių likučiai, sklandus gamybos planavimas.

Plačiau

Procesų valdymo diegimas

2023/04/27

Kaip įmonėje dokumentuoti veiklą ir kokius rodiklius naudoti, kad procesų valdymo diegimas būtų sėkmingas?

Plačiau

Nuo vadovavimo link lyderystės: kaip sutelkti žmones bendram tikslui

2023/05/04

Kada vadovavimo nepakanka ir kiek lyderystės reikia skirtinguose vadovavimo lygiuose?

Plačiau

Koučingo praktikos organizacijoje darbuotojų veiklos efektyvumui didinti

2023/05/16

Kokius praktinius koučingo metodus ir įrankius vadovas gali naudoti ugdydamas savo komandos narius?

Plačiau

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus