Produktų vadovų klubas

Nuo birželio 10 dienos

Šešių susitikimų ciklas ir konferencija
Pirmajame susitikime OMNISEND įžvalgos „Tiesiausias kelias nuo idėjos iki vertingo produkto“
Jokios rizikos! Registruokitės dabar, o sąskaitą apmokėkite po pirmojo susitikimo, jei nuspręsite tęsti narystę

  • Klubo tikslas – suburti produktus kuriančius ir tobulinančius profesionalus ir drauge ieškoti sprendimų, vedančių paklausių produktų link ir taip prisidedančių prie verslo sėkmės.
  • Per vieną narystės klube ciklą įvyks 6 klubo narių susitikimai, kurių metu bus po vieną ar du pranešėjus, kuriems galėsite užduoti klausimus, konsultuotis, vieni iš kitų semtis idėjų ir įkvėpimo.
  • Į klubo narystės kainą įeina Konferencija produktų vadovams, kuri vyks 2022 m. rugsėjo 29 dieną. Klubo nario kolegoms iš tos pačios įmonės – garantuota 30% nuolaida iki paskutinės registracijos minutės.
  • Skirtingų įmonių – skirtingos patirtys, atradimai ir įžvalgos. Būdami klubo nariais, Jūs turėsite galimybę bendrauti tarpusavyje, susidraugauti, parnešti į savo įmones naujų patirčių ir žinių.
  • Susitikimų metu pranešėjai dalinasi savo šviežiausiomis, pastarųjų metų iššūkiais ir atradimais paremtomis praktikomis;
  • Kiekviename susitikime gausite žinių ne tik profesiniam, bet ir asmeniniam tobulėjimui.
  • Pažįstamų tos pačios srities specialistų ratas padės atverti naujų karjeros galimybių, rasti bendraminčių, pasinaudoti geriausiais, praktikoje išbandytais sumanymais.

Pagrindinės temos:

  • Pakeliui į produktinę organizaciją;
  • Tiesiausias kelias nuo idėjos iki vertingo produkto ir atgal;
  • Nesėkmių vertė sėkmės psichologijoje
  • „Design Sprint“ metodas ir jo taikymas praktikoje;
  • Prekybos technologijų kūrimas – nuo idėjos iki transakcijos;
  • Ir dar daugiau aktualių temų bei pranešėjų, kuriuos pakviesime pagal Jūsų poreikius.

Tiesiausias kelias nuo idėjos iki vertingo produkto ir atgal

  • Kaip sukurti produktą, kuris vertingas klientui ir naudingas pačiai organizacijai?
  • Rizikos, kurios neatskiriamos nuo vertingo produkto kūrimo
  • Pagrindiniai žinių apie klientą rinkimo būdai
  • Svarbiausias produkto vadovo užduotis - turimų žinių apie klientą vertimas hipotezėmis
  • Hipotezių tikrinimo (validavimo) būdai: nuo prototipų iki A/B testų
  • Ar produktas kada būna baigtas? Grįžtamasis ryšis ir naujos idėjos produkto tobulinimui
  • Idėjų bankas ar backlog’as

Justas Kriukas, „Omnisend“ produktų direktorius

Birželio 10 d.

Nesėkmių vertė sėkmės psichologijoje

  • Išmokti suklysti - dalis ateities sėkmės.
  • Sėkmei atvira organizacijos kultūra - kaip aš galiu prie jos prisidėti?
  • Psichologinė klaidų kaina - kaip gauti asmeninę nuolaidą?
  • Kada nesėkmės atsiperka?

Donata Varnelienė, Suaugusiųjų ugdymo ekspertė, sertifikuota DISC trenerė, organizacijų psichologė

Birželio 10 d.

Kas yra „Design Sprint“ metodas, kaip jį naudoti ir kokią vertę jis kuria

„Design Sprint“ metodas

  • kas yra „Design Sprint“ metodas?
  • kada jį naudoti?
  • kaip pasirengti „Design Sprint“ 

Pirmosios dvi „Design Sprint“ dienos

  • Pirma diena: supratimas
  • Antra diena: idėjų generavimas

Kodėl „Design Sprint“ veikia

Ieva Šoblickaitė, Produkto NordPass vadovė, „Nord Security“

Rugsėjo 8 d.

Liūdnas produkto strategijos likimas

Andrius Grigorjevas, „Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas

Rugsėjo 8 d.

Pakeliui į produktinę organizaciją

Egidijus Pilypas, „Exacaster“ produktų direktorius

Spalio 27 d.

Prekybos technologijų kūrimas - nuo idėjos iki tranzakcijos

Kaip nuolat inovuoti vystant produktus fizinio pasaulio pirkėjams ir išvengti klaidų įvedant naujienas į rinką

  • Atpažinkite ir išmokite susikurti momentus, kuriuose gimsta naujos produktų idėjos
  • Kaip eksperimentuoti kuriant fizinius produktus ir dirbant su didelėmis organizacijomis
  • Dažniausios klaidos pristatant naujus produktus pirkėjams ir kaip jų išvengti
  • Efektyvus klientų tyrimų ir duomenų analizės panaudojimas skirtingais produkto kūrimo etapais
  • Atvejo analizė: Automatinio pirkėjo amžiaus atpažinimo sprendimo įvedimas Baltijos šalių parduotuvėse

Lapkričio 24 d.

Andrius Kalašinskas, „StrongPoint“ pirkimo technologijų konsultantas

Lektoriai

Justas Kriukas
photo
Justas Kriukas
„Omnisend“ produktų direktorius

Justas Kriukas
„Omnisend“ produktų direktorius
Donata Varnelienė
photo
Donata Varnelienė
Suaugusiųjų ugdymo ekspertė, sertifikuota DISC trenerė, organizacijų psichologė

Donata Varnelienė
Suaugusiųjų ugdymo ekspertė, sertifikuota DISC trenerė, organizacijų psichologė
Ieva Šoblickaitė
photo
Ieva Šoblickaitė
Produkto NordPass vadovė, „Nord Security“

Ieva Šoblickaitė
Produkto NordPass vadovė, „Nord Security“
Andrius Grigorjevas
photo
Andrius Grigorjevas

Egidijus Pilypas
photo
Egidijus Pilypas
„Exacaster“ produktų direktorius

Egidijus Pilypas
„Exacaster“ produktų direktorius
Andrius Kalašinskas
photo
Andrius Kalašinskas
„StrongPoint“ pirkimo technologijų konsultantas

Andrius Kalašinskas
„StrongPoint“ pirkimo technologijų konsultantas

Kaina

Narystė vienam asmeniui

950 Eur

+ PVM

Registruokitės dabar, o sąskaitą apmokėkite po pirmo susitikimo

Narystės kaina 2-3 kolegoms iš tos pačios įmonės

850 Eur

+ PVM

Registruokitės dabar, o sąskaitą apmokėkite po pirmo susitikimo

Narystės kaina 4 ir daugiau kolegų iš tos pačios įmonės

800 Eur

+ PVM

Registruokitės dabar, o sąskaitą apmokėkite po pirmo susitikimo

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva