Kokius klientų aptarnavimo kanalus pasirinkti? Ką matuoti skambučių centre? Kokios yra automatizavimo galimybės aptarnavime? Tik 14 vietų
Kaip išmokti keisti požiūrį į klaidas? Kaip drąsiai imtis iniciatyvos ir atsakomybės? Kokius motyvacijos ir komunikacijos įrankius pasitelkti, ieškant geriausios išeities sudėtingose situacijose? Tik 14 vietų.
Kaip apskaičiuoti pagrindinių veiklos rezultatų (apyvartos, kapitalo išlaidų ir veiklos išlaidų) rodiklius bei kaip juos teisingai atskleisti metinėje tvarumo ataskaitoje?
Kada tinkamiausias laikas verslo valdymą perduoti samdomam vadovui arba verslo paveldėtojui? Kaip tam tinkamai pasiruošti? Koks turėtų būti pirmasis CEO? Mokymuose tik 14 vietų.
Biurų, pramonės objektų (logistikos, sandėliavimo, gamybos) nuomos aspektai, rinkos naujovės – „built-to-suit“ tipo projektai bei „stock-office“ nuoma. Tik 14 vietų
Kaip pasiekti geresnių rezultatų, jei tiekėjas turi daugiau galios? Kaip pastebėti ir neutralizuoti manipuliacijas? Kaip įvertinti realias tiekėjo galimybes ir ribas? Tik 14 vietų
Kaip stiprinti bendradarbiavimą tarp padalinių? Kaip gerinti visų, net ir nedirbančių su klientais tiesiogiai, orientaciją į išorinius klientus bei rezultatą jiems? Tik 14 vietų.
Kaip parengti ir efektyviai įgyvendinti vidinės komunikacijos planą? Kaip matuoti KPI? Kaip išvengti komunikacijos triukšmo ir spam‘o? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kokie metodai naudojami, siekiant įgyvendinti strategines kryptis ir tuo pačiu optimaliai išnaudoti turimus išteklius? Kodėl ir kur investuoti turimas lėšas? Kaip gauti finansavimą suplanuotoms investicijoms? Tik 14 vietų
Kaip planuoti projekto tvarkaraštį, biudžetą ir komunikaciją? Kurias užduotis „gelbėti“, jei kelios jų vėluoja? Kaip komandoje valdyti prieštaravimus? Tik 14 vietų
Ką daryti, kad skirtingi padaliniai pasiektų savo KPI? Kokiais principais formuojami pelno, paslaugų ir kokybės centrai? Dažniausios klaidos ir kaip jų išvengti? Tik 14 vietų
Kaip derėtis su ekonomiškai ar finansiškai stipresniais partneriais? Kaip derėtis, kai patiriamas aplinkos spaudimas: psichologinis, laiko, rizikos, išteklių trūkumo? Tik 14 vietų
Įtaigiau pristatysite produktą klientams. Gyviau papasakosite bendrovės naujienas. Lengviau įkvėpsite kolegas naujiems iššūkiams. Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Lavinsite strateginio mąstymo, organizavimo, tikslų ir užduočių formulavimo įgūdžius. Susidarysite konkretų veiksmų planą, kaip pasiekti geresnių rezultatų. Tik 14 vietų
Kaip naudoti vertės pardavimą siekiant sukurti ilgalaikius santykius su klientais? Kaip parduoti vertę, o ne kainą? Tik 14 vietų.
Kokie yra naujos CVP IS sistemos pokyčiai? Kaip vykdyti projektavimo ir statybos viešuosius pirkimus nuo 2024-11-01? Kaip vykdyti mažos vertės pirkimus?
Kaip sukurti efektyvią įmonės pardavimo strategiją, suburti profesionalią komandą ir pardavimo valdymo veiksmų planą? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip agroversle efektyviai mažinti švaistymą? Kaip pasiekti didesnį produktyvumą optimizuojant procesus ir standartizuojant darbą?
Kaip stiprinti psichologinį atsparumą komandose? Kaip valdyti riziką krizinėse situacijose? Kaip sudaryti rizikų valdymo planą?
Kaip parengti projekto, produkto, atskiro padalinio, verslo plėtros biudžetą? Kaip paskirstyti atsakomybes biudžetavimo ir jo vykdymo procese? Tik 14 vietų
Kokius rodiklius pateikti tvarumo ataskaitose? Ką tikrins tvarumo atskaitomybės auditoriai? Tik 14 vietų.
Kaip suburti komandą, kuri garantuotų tinkamą sprendimų įgyvendinimą? Kokie yra 8 sprendimų priėmimo žingsniai ir kaip juos teisingai realizuoti? Tik 14 vietų
Kaip paskatinti komandos narius kelti ambicingus tikslus, prisiimti atsakomybę už rezultatus? Kaip padėti komandai prisitaikyti prie pokyčių? Tik 14 vietų.
Kaip profesionaliai valdyti ilgalaikį klientų pasitenkinimą? Kokie yra klientų komunikacijos stiliai ir kaip prisitaikyti prie kiekvieno iš jų? Tik 14 vietų.
Kaip nustatyti esminius procesų KPI? Kaip sinchronizuoti procesų tikslus su organizacijos tikslais? Tik 14 vietų
Kokie yra atsipalaidavimo pratimai, padedantys suvaldyti įtampą sudėtingose situacijose ir po jų? Kaip išvengti konfliktų, kylančių dėl emocinės įtampos? Tik 14 vietų.
Kaip didinti darbuotojų motyvaciją ir lojalumą, skatinant jų įsipareigojimą ir atsidavimą organizacijai? Tik 14 vietų.
Kaip vadovauti komandai, kai pats esi „žaidžiantis treneris“, t.y. vadovas ir komandos narys vienu metu?
Kokie esminiai valdybos uždaviniai? Kaip diegti gerąją bendrovių valdysenos praktiką, kuri nukreiptų vadovybę strategijos įgyvendinimo link? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kokie yra verslo valdymo principai Tech įmonėse, taikant OKR? Tik 14 vietų.
Išmoksite apibrėžti projekto apimtį, susipažinsite su skirtingomis įvertinimo (estimation, tvarkaraščio sudarymo technikomis. Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip padidinti komercinio NT vertę, ją „užfiksuoti“ bei tinkamai „įpakuoti“ ir pasiūlyti rinkai už geriausią kainą? Kokią sandorio formą pasirinkti? Tik 14 vietų
Kaip iškelti tikslus ir tikslų nustatymo procese užtikrinti orientaciją į rezultatą ir ambicijos lygį? Kodėl tikslai ir rodikliai nemotyvuoja? Tik 14 vietų.
Susiesite kompetencijų valdymo modelį su atlygio sistema ir darbuotojo ugdymo bei karjeros planu. Išgryninsite konkrečių pareigybių darbuotojų kompetencijas. Tik 14 vietų
Lyderystė, pokyčių valdymas, gebėjimas būti strateginiu partneriu kitiems skyriams. Kaip finansų vadovui įžvelgti grėsmes ir galimybes įmonėje? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip laviruoti tarp organizacijos galimybių ir rinkos spaudimo didinti atlyginimus? Kaip susieti darbuotojo kuriamą vertę ir jo atlygį? Tik 14 vietų.
Dažniausios rodiklių neveikimo priežastys ir kaip su jomis kovoti? Kaip į KPI valdymą įtraukti vadovus ir komandas? Kaip susieti su darbuotojų tikslais ir motyvacine sistema? Tik 14 vietų
Kaip didinti motyvaciją ir pasitikėjimą savimi darbe? Kaip keisti savo reakciją į sudėtingas situacijas? Kaip bendradarbiauti su kitais žmonėmis? Tik 14 vietų.
Kaip sukurti ir išlaikyti efektyvią grandinę: laiku atvykstantis transportas, augantys pardavimai, optimalūs prekių ir žaliavų sandėlių likučiai, sklandus gamybos planavimas. Tik 14 vietų.
Koks turi būti „šaltas“ skambutis, follow - up s, santykio palaikymo skambutis? Koks turi būti kalbėjimo tempas, intonacija, pauzės? Pokalbio struktūra. Tik 14 vietų
Kokios yra naujos projektavimo ir statybos leidimų išdavimo tvarkos? Kas keičiasi norint gauti statybos leidimą, kada bus galima pradėti statybos darbus?
Kaip nustatyti tinkamą atsargų lygį? Kaip ir kada formuoti užsakymus tiekėjams? Kaip vertinti asortimentą ir jo pelningumą? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
4 žingsnių programa, padedanti išspręsti bet kokį nepasitenkinimą. Alternatyvų ir sprendimų paieškos – kaip susitarti, kai klientui niekas netinka? Tik 14 vietų.
Kaip pasiruošti deryboms ir jas vesti nenuolaidžiaujant? Kaip elgtis patekus į aklavietę? Tik 14 vietų.
Kaip strategiją paversti skyriaus ar darbuotojų tikslais, teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį, formuoti ir motyvuoti komandą, sudaryti skyriaus biudžetą ir kt. Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kokie finansiniai rodikliai aktualūs vertinant gamybines, prekybines ar paslaugų įmones? Kaip pamatuoti įmonės finansinę „sveikatą“ naudojant santykinius rodiklius? Tik 14 vietų
Kaip suvokti klientų poreikius, klausti ir gauti atsakymus, valdyti klientų prieštaravimus, kalbėti naudos klientui kalba? Tik 14 vietų.
Kaip atlikti daug daugiau projektų per tą patį laiką? Kaip reikšmingai sumažinti šokinėjimą tarp užduočių ir resursų? Tik 14 vietų. Registruokitės jau šiandien
Kaip bendradarbiauti su skirtingais sudėtingų žmonių tipais, patenkinant ir tų žmonių, ir savo poreikius? Kaip valdyti manipuliacijas? Tik 14 vietų
Ką būtina aptarti pokalbio metu? Kaip vertinti praėjusio periodo veiklos tikslus ir kelti naujus ateinančiam periodui? Kaip vadovui suprasti kiekvieno darbuotojo motyvaciją?
Įmonės nuolat siekia būti efektyvesnės, lankstesnės, konkurencingesnės, o tuo pačiu ir pelningesnės. Šiandien šios užduotys nebepasiekiamos be aktyvaus IT vadovo ir jo komandos įsitraukimo. IT vadovai dalijasi, kaip jiems sekasi siekti verslo tikslų.
Praktiniai dirbtinio intelekto taikymo pavyzdžiai logistikos, žmogiškųjų išteklių bei IT sektoriuose.
Kaip ugdyti komandos kompetencijas, kad ji gebėtų savarankiškai spręsti problemas ir siekti aukštų rezultatų?
Kaip komunikuoti pokyčius darbuotojams, didinti palaikymą ir mažinti pasipriešinimą?
Investavimo į NT, akcijas, obligacijas, sutelktinio finansavimo platformas apžvalgos. „Verslo žinių“ ir „Manopinigai.lt“ prenumeratoriams nemokamai